תדע כל אם עברייה שבהנהלה יש כנופייה

תדע כל אם עברייה שבהנהלה יש כנופייה

קבינט המלחמה כולל נאשם בשלל כיתבי אשמה שאחראי לאסון לאומי נורא וגם חשוד בבגידה בעבור עמלה בלי שמישרד הביטחון ידע.

בנוסף, יש בצוות שמנהל את המערכה גם פושע מורשע שהיה אסיר שישב סגור בתא, שר שחטא, פשע ואז הפסיד כשנתבע בערכאה. עבד צייתני שממלא כל הוראה ללא שאלה ושר שפוטר ומאז כנראה חש נעלב וממורמר.

ציטוט:

ההרכב החדש של קבינט המלחמה יתכנס, לראשונה מאז הפרישה.
בפעם הראשונה מאז פרישת השרים בני גנץ וגדי איזנקוט, קבינט המלחמה יתכנס לדיון בירושלים • המשתתפים במתכונת החדשה: ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט, השר דרמר, דרעי וראש המל”ל הנגבי.

עד כאן ציטוט שמסביר שפושעים סידרתיים המסובכים עד צוואר בעבריינות ושחיתות נושאים באחריות לגורל הציונות, הקוממיות והעצמאות.

קצת מצער לחשוב שאת המדינה מנהלים עבריינים כושלים שבגדו בשבועת האמונים שניתנה וגם אחראים לאסון לאומי נורא. לא בטוח שחברי הכנופייה יפעלו למען הסדרה וקידום חזון האומה לביטחון, שיוויון ושלום בשכונה. במבחן התוצאה נראה ששיקולי פוליטיקה יותר חשובים להם מטובת המדינה.

הציבור מתבקש לא לחוש חרדה קיומית עזה לנוכח ההתפתחות האחרונה. סך הכל, בחורי הישיבה והאברכים בכוללים ישאו תפילה בוכייה למען שלום האומה, וזה בטח מייד ישבית את הטילים של החיזבאללה ויעצור את הצנטריפוגות באיראן הרחוקה.

חלילה, ישועתו לא תגיע כהרף עין אולי המורשעת הלקוייה תשלוף את ציפרניה המטופחות ותקים קול זעקה רמה וזה יושיע את האומה שכבר מספיק סבלה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “תדע כל אם עברייה שבהנהלה יש כנופייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן