יהודים טובים וחוטאים מורשעים
יש רשעים שמתחזים ליהודים בעודם שונאים ברואים ובצלמים שיצר הרב חסדו השוכן במרומים, והם שואפים להיות תוקפניים, שיפוטיים, רודניים, אלימים וכוחניים.
איך מזהים את החוטאים? זה די קל- הם לא רודפים שלום כמצווה בכתובים. חוץ מזה, בדרך כלל מופיעים אצלם בקורות החיים המון סיפורים מרתקים אודות סיבוכים, אישומים והליכים משפטיים מביכים.
המאמינים שכן מכבדים את השוכן במרומים מבקשים שלום, ועושים זאת שלוש פעמים ביום.
למורדים לעומתם אין אלוהים. הם מתאמצים להזיק למיעוטים ויריבים שאינם אוהבים, בטענה שכולם שם לכאורה עמלקים מסוכנים לא רק קומץ המופרעים העברייניים והמסוכנים שקיים כמיעוט אלים בכל הצדדים.
ציטוט:
ברכת שים שלום היא הברכה האחרונה הנאמרת בתפילת העמידה. הברכה נאמרת לאחר ברכת הודאה. בחזרת הש”ץ בתפילות שחרית, מוסף, נעילה ומנחה בתעניות הברכה נאמרת על ידי החזן לאחר ברכת כהנים. הברכה מסיימת את חזרת הש”ץ בכל התפילות. הברכה עוסקת בבקשה מהקב”ה להשכנת שלום על כל עם ישראל.
עד כאן ציטוט.
התורה ממליצה על מתן כבוד לבריאה והימנעות מפגיעה. עיקרה של היהדות אינו שנאה, איבה, טינה או לוחמה מתמידה. מגילת העצמאות מדברת על שיוויון וחתירה לשלום, והיהודים חוזרים על הבקשה שלוש פעמים ביום.
איך יתכן שהדברים המוכרים מאז הרבה שנים לא ידועים לפושעים הלוחמניים והעברייניים שמנפנפים בקרדומים קדושים?
קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- יש פושעים בירושלים. קישור למאמר בשם- טרוריסטים אלימים ורעולי פנים..קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.
ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.