תביעה ייצוגית כנגד משטרה עבריינית

תביעה ייצוגית כנגד משטרה עבריינית

והרי הודעה חשובה לכל מי שנפגע על ידי קלגסי המשטרה שפושע מורשע בראשה:

כל העצורים ששוחררו בחודשים האחרונים לאחר מעצר שווא ולאחר שבית המשפט הסביר למשטרה שיש לכבד את החוק במדינה מוזמנים לפנות למערכת ולשלוח לנו תיעודים מהאירועים.

תביעה יצוגית בסכומים עצומים תוגש כנגד הרומסים את הדמוקרטיה ברגל גסה, והפושעים יתבקשו לעמוד בפני שופטים ולהפסיד מזומנים בתשלומים להרבה שנים, כמו גם לקבל עונשים חמורים על תקיפת אזרחים והשמעת שקרים לשופטים.

ציטוט:

המשטרה החזיקה 11 מפגינים במעצר במשך כיממה על אף שביקשה מביהמ”ש לשחררם בתנאים מגבילים.

11 המפגינים שנעצרו אמש בהפגנה נגד הממשלה בצומת קפלן הוחזקו עד שעות אחר הצהריים במעצר, על אף שהמשטרה לא התכוונה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם. ביהמ”ש מתח ביקורת על כך שהמשטרה לא הביאה לאולם הדיונים שמונה מהעצורים לדיון בתנאי שחרורם, כנדרש בחוק: “זה מקומם”

עד כאן ציטוט.

כמובן שהפושע הסידרתי שאחראי על השוטרים גם הוא יזומן לערכאות כדי לתת הסברים, שהרי הוא נשבע אמונים לכבד חוקים אבל במקום זה הוא מסתבך בחטאים מקומיים ובינלאומיים.

אחד מהכותבים אצלנו הוא עורך דין ולוחם צדק מאז שנים. מי יודע? אולי הוא יסכים לקבל את התלונות הרבות מכל הנפגעות והנפגעים ולהעמיד את הפושעים במקומם, שהרי הם לא חסינים בגלל שהם לובשים מדים.

במידה וגונן עסוק בדברים חשובים אחרים כנראה שיהייה אפשר למצוא הרבה עורכי דין שישמחו לייצג את המוני האזרחיות והאזרחים שמציגים מימצאים קבילים המעידים על פישעי השוטרים.

למעשה, אסור לציית לפקודות שאינן חוקיות, והתעללות יזומה וזדונית באזרחים אינה חלק מתפקידם של השוטרים.

ידעו נא השוטרות והשוטרים שאלימות פסולה כלפי אזרחיות ואזרחים תתועד, תצולם, תרשם ותגרור עונשים יקרים וקשים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- תהייה חקירה לאסון שגרם הפושע.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “תביעה ייצוגית כנגד משטרה עבריינית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן