תביעה ייצוגית זו פעולה חוקית

תביעה ייצוגית זו פעולה חוקית

האלימות המשטרתית היא בעייה רצינית שמאיימת על הדמוקרטיה הישראלית.

למה לובשי המדים מצייתים לפקודות לא חוקיות שנותן להם נאשם גזען, כוחני, נסער ותוקפן שהורשע כמה פעמים? זה בגלל התלושים המצומקים?

אסור לפעול באלימות כנגד אזרחיות ואזרחים רק בגלל הנפת שלטים, וזה גם מאוד לא ראוי לנסות להפריע להחלטת ממשלה שקבעה שיש להכניס סיוע לאוכלוסייה רעבה.

השר הממונה על המשטרה אחראי על מתקן כליאה שלכאורה בוצעו בו פשעי מלחמה, ולכן סביר שהנזק שהוא גורם לאומה יסתיים בהושבתו סגור בתא.

ציטוט:

1,602 מפגינים נעצרו מ־2023, אך רק שבעה כתבי אישום הוגשו.
על רקע תלונות ארגוני המחאה על מעצרי שווא כדי לפגוע בהפגנות נגד הממשלה, נתוני מערך “עוטף העצורים” חושפים כי מתחילת 2023 רק 0.8% מהמעצרים הסתיימו עד עתה בהעמדה לדין. בתוך כך, מתגברת אלימות השוטרים נגד מוחים.

עד כאן ציטוט.רצוי שתאורגן תביעה ייצוגית כבירה על ידי כל מי שנפגעה ונפגע בגלל התנהלות המשטרה. סך הכל, הנתונים מראים בבירור שרק אחוז מיזערי מהמעצרים היו לכאורה מוצדקים.

במילים אחרות, רובם המכריע של העצורים סתם הותקפו על ידי שוטרים אלימים. צריך לעצור את אלימות המשטרה שפושע בראשה, וכדאי לעשות זאת בערכאה בעזרת תביעה ייצוגית כבירה, שלא לומר אדירה.

כמובן שאת הפיצויים אסור לקחת מקופת המדינה. יש לתת לאחראיים שימצאו אשמים לשלם בעצמם המון כספים בתשלומים נוחים.

קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בשם- כבוד השר כבר הורשע בעבר. קישור למאמר בשם- אלימות משטרתית זו בעייה חוקית. קישור למאמר בשם- פושע מורשע ומשטרה אלימה. קישור למאמר בשם- מערכה אזרחית להצלת הדמוקרטיה העברית. קישור למאמר בשם- תביעה ייצוגית כנגד משטרה עבריינית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן