שקרים שמסכנים חיים

שקרים שמסכנים חיים

אולי זה קצת לא נעים לגלות ברבים אבל נראה שהנאשם בפלילים משקר בזמן שהוא מפריח מילים למיקרופונים.

אפשר לכזב בהצלחה משכנעת להמון אנשים במשך שנים, לטפח שנאה ואפילו להגיע למצב בו בקשת שלום נחשבת לאחד מהחטאים הכי רציניים, אבל אסונות לאומיים, חטופות מופקרות וחטופים מתים, אלפי קברים טריים, שלל בתים שרופים ומאות אלפי עקורות ועקורים מעידים על כשלים חמורים.

קצת קשה להאשים אחרים בכל המחדלים, במיוחד כאשר לגמרי ברור מי מימן טרוריסטים רצחניים והתעלם מכל המתריעים המודאגים.

כמובן שהפושע יכול לנסות להעביר אחריות לאחרים כדי להראות צדיק תמים, אבל הנזק הלאומי המזעזע שפגע במאות אלפים מראה שהוא אחראי למחדלים, נוראיים ולכן לא ממש בטוח שהציבור יאמין לכזבים, לסיפורים ולתירוצים.

במציאות, הטייסים והקצינים אינם בוגדים מסוכנים, ממש כמו שמשחרר הבירה מעולם לא בגד במדינת היהודים, או חלילה בשבועת האמונים. למעשה, רבין שהושמץ והוכפש ברבים אפילו לא מכר כלי שייט למיצרים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, ובמשמרת שלו לא נדרסו ונרמסו למוות המוני מאמינים דחוקים ויותר מידי צפופים.

לאחרונה, העבריין הסידרתי סירב להסדרה שתציל חיים בטענה שיש חובה להיות בשליטה בציר פילדלפי. במציאות, גם הטענה הזו היא שקר וכזב, ולמרבה הצער זו דרכו של הנוכל הזגזגני שפועל לצורך אנוכי ולא לאומי על אף שבועת הנאמנות שהוא נתן בפומבי.

ציטוט:

צה”ל איתר תשע מנהרות שחוצות את ציר פילדלפי, וכולן נאטמו מצדן המצרי עוד לפני המלחמה.

אף שרה”מ אמר כי חמאס עשוי להבריח את החטופים דרך המנהרות החוצות לאיראן, מפקד אוגדה 162 אמר כי המנהרות כלל לא היו בשימוש. בצה”ל מעריכים כי החומרים ששימשו את חמאס לייצור אמצעי לחימה הוברחו במעבר כרם שלום ובמעבר רפיח.

עד כאן ציטוט שבעצם חושף כזבנות ורמאות מצידה של המנהיגות.

מה אפשר לומר? החטופות והחטופים בסכנת חיים בגלל שיקולים פוליטיים שאינם אפילו נכונים? מה לגבי מיצוות פידיון שבויים? הכנופייה העבריינית לא מקיימת חוקים מרכזיים משיקולים פוליטיים ואנוכיים?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- ניבצרות ללא השתהות. קישור למאמר בשם- הפקרה וציפצוף על מיצווה קדושה. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים והסדרים אזוריים. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן