שופרות, אסונות והתפקחויות מרות

שופרות, אסונות והתפקחויות מרות

נראה שאפילו השופרות הנכלוליים שמשום מה נאמנים לדרכו השגויה של הנאשם בפלילים כבר מבינים שהפושע אחראי לאסונות לאומיים.

סך הכל, העבריין הסידרתי מימן טרוריסטים רצחניים, לחץ לבטל הסכמי פיקוח יעילים, התעלם מכל המזהירים, הזניח טיפול בסיכונים, הפקיר חטופות וחטופים, ציפצף על מיצוות פידיון שבויים, התנגד להסדרים מצילי חיים, הסתבך בפלילים ובגד בשבועת האמונים.

ציטוט:

עמוק במנהרות חיזבאללה התגלה מה שכולם ידעו במשך שנים – ולא עשו דבר לעצור • השיתוק בטיפול באיום מצפון חמור לא פחות מהעיוורון המתמשך מול חמאס.

עד כאן ציטוט.

רק דבר אחד קטן לא נאמר על ידי השופר המוכר: מי האיש עליו מדובר? מי אחראי לכך שמצב דורדר? מי היה בשילטון יותר מידי שנים, חטא, נתפס, הואשם ויסיים בתא מאסר?

זה מצויין שגם אצל תומכיו של הפושע הסידרתי כבר יש הבנה שהייתה הפקרה במשך תקופה ארוכה וגם מחדל נורא. קצת מוזר שהשופר שכח לציין מי היה בשליטה, ידע מהסכנה אבל נמנע מפעולה, ואפילו העביר לרוצחים כסף במיזוודה.

אם השופר לא יספר לנו מי שלט במדינה וגרם לאסון נורא אז לעולם לא נדע?

בעזרת השם תוקם ועדת חקירה וכנראה שבסוף נשמע את התשובה. טוב שהשופרות מודים שיש בעייה חמורה שפוגעת בביטחון המדינה, רק שצריך לנחש מי גרם לה.

קישור למאמר ב-N12, קישור למאמר בשם- הגילויים המזעזעים מסבירים מחדלים. קישור למאמר בשם- מורשעת לקוייה מנהלת את המדינה? קישור למאמר בשם- מכונה רעילה והסכנה למדינה. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן