רשימה שחורה וניסיונות השתקה

רשימה שחורה וניסיונות השתקה

קשה להאמין מה מעוללים פושעים נקמניים ולקויים לאנשים הגונים, ישרים ומוכשרים..

מצד שני, זה לפעמים מופיע שוב ושוב בעיתונים אז אולי יש משהו בדברים.

אפשר לחשוב מהקישור ומהסיפור שאולי יש עוד כאלה מיקרים עצובים, ולמעשה הם בעצם קיימים.
באמת אי אפשר למצוא פרנסה בארץ אם חלילה משמיעים ביקורת כנגד הנאשם בפלילים או מנסים לתקן כשלים. זה קרה לדי הרבה אנשים וכנראה מעיד על זדון יזום ורצון לתקוע מקלות בגלגלים.

למרבה הצער, בדיוק מה שמתואר בקישור נעשה גם לכותב שורות אלה. אפשר להעיד מניסיון לא ממש נעים שלהיות קורבן לנגיסות זדוניות, מרושעות ונקמניות מהכנופייה העבריינית זה דבר כואב שמשאיר ללעוסים הדואבים קצת טעם מר וגורם לתסכוליפ.

מחוסר ברירה אחרת, היה צורך להקים את עיתון ברשת ועוד כמה מיזמים מעניינים, שכן בלי לעשות משהו קצת משתעממים.

כמובן שאפשר לשבת בשקט ולהתחרט על העונשים האישיים בעוון מאמץ דמוקרטי לתקן כשלים וניסיון להמליץ על תיקונים, אבל עדיף להעניש את העבריינים ולחשוף את הפשעים במקום לחוש רחמים עצמיים.

יתכן שצריך להודות לפושעים שנוקמים במבקרים אותם ולא מאפשרים להם לעבוד במקצועם כדי לפרנס את הילדים. סך הכל, הדבר מוציא מהקורבנות הנירגזים יותר ביקורת כנגד העבריינים המזיקים, מאלץ אותם לחפש פתרונות יצירתיים, וכולן וכולם במדינה נחשפים לדיווחים אודות מעללי החוטאים המרושעים.

ממש כמו הקורבן שבקישור, גם מערכת עיתון ברשת מאמינה שהדרך הכי טובה לייבש שלולית עכורה שסרחה או תססה זו לחשוף אותה לאורה המחטא של החמה. בשלב זה, אנו ממתינים לדיון בערכאה, וסבורים שהמילים- “אמת דיברתי” ימנעו הענשה חמורה בעוון הוצאת לשון הרע.

סך הכל, פושע מורשע באמת מפקד על המשטרה, ודיווח בידיעות אחרונות אודות ביצוע פשע של אלימות מילולית, השמצה, הכפשה והתרת דם בפרהסיה תועד, צולם ופורסם על ידם לכל המדינה.

העבריין המצולם, שברוב חוצפתו הודה למשטרה שצפתה בתקיפה המילולית האלימה במשך תקופה ארוכה בלי לעשות מאומה, לאחרונה תבע את מייסד עיתון ברשת על הוצאת לשון הרע, לכאורה.

הדבר נעשה בטענה שמסכן חש בושה גדולה שכן בידיעות אחרונות פורסם תיעוד מלא מהתנהלותו הפסולה, ואנו הוספנו לדיווח ואמרנו שנראה שגם יש בעייה במשטרה.

במילים אחרות, יש כנגדנו כתב אשמה וזימון לערכאה בגלל אמירת האמת לאמיתה, ואישית לא היה אפשר לקבל פרנסה במקצוע במשך תקופה מאוד ארוכה בלי סיבה שיש לה הצדקה הגיונית באיזה תקנה.

זה ממש לא קל להיות ברשימה שחורה כאשר מי שמסמן אותך זו ההנהגה או חלילה המורשעת הלקוייה. גם מני אב הבית האומלל לא מצא פרנסה במשך תקופה מאוד ארוכה ולאחרונה ממש נעלם מהבמה, ולפיכן נראה שאצל המשפחה הלקוייה נקמה ומניעת פרנסה זו השיטה.

אפשר להבין לליבו של ירון זליכה, שכן בדיוק מה שעבר עליו עדיין מטריד אחרים, גם אם הם סתם אזרחים שוליים וזוטרים עם פחות תארים והישגים מפוארים.

קישור לראיון בפייסבוק. קישור למאמר בשם- לשון הרע או בושה מחשיפה? קישור למאמר בשם- כבוד השר כבר הורשע בעבר. קישור למאמר בשם- אולי הליקויים אשמים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

.

מערכת העיתון

One thought on “רשימה שחורה וניסיונות השתקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן