ראש הממשלה בגד במדינה?

ראש הממשלה בגד במדינה?

למרבה הבושה, קיימת שמועה מפחידה שכנראה ביסוס בצידה שאומרת שהפושע, זה העבריין הסידרתי שאישר העברת המון מיליונים לטרוריסטים רצחניים בעזה, בעצמו קיבל המון כסף במיזוודה ממדינה שציונות אינה דרכה.

איך קוראים לאדם שלוקח המון ממון מגופים זרים במיזוודה, בלי שתוגש קבלה או ישלח חשבון? האם קבלת כסף ממדינה מוסלמית שתומכת בקבוצה טרוריסטית רצחנית מראה כבוד לשבועת הנאמנות שהפושע נתן לאומה העברית?

ציטוט:

דיווח: קטאר הורתה להעביר כסף לנתניהו פעמיים ב-12 השנים האחרונות.

קטאר הורתה להעביר כסף לראש הממשלה בנימין נתניהו לפחות פעמיים במהלך 12 השנים האחרונות – כך פרסם היום (רביעי) העיתון “ג’רוזלם פוסט”. הפרסום מתבסס על מסמכים שחשף המכון לחקר התקשורת במזרח התיכון (ממר”י). לא נמצאה שום הוכחה לכך שישראל, או מישהו מטעמה, קיבל כסף מקטאר. על פי אותם מסמכים, שתי הקצאות כספים יועדו לנתניהו במהלך השנים. בפעם הראשונה הוקצו לו 15 מיליון דולר בשנת 2012, ובפעם השנייה 50 מיליון דולר בשנת 2018. יעד המענקים היה מפלגת הליכוד, באמצעות ראש הממשלה.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, ראש הכנופייה לכאורה קיבל המון ממון במיזוודה לצורכי פוליטיקה בלי שאף אחד ידע. ללא קשר, הוא סירב לשש הצעות שהביא הצבא לחיסול ראש החבורה בעזה, אישר מימון של מיליונים לרוצחים, התעלם מארבעה מיכתבי אזהרה לגבי הסכנה ועד כה סירב לכל הצעה שתפסיק את הלוחמה.

בגידה במדינה, בשלומה ובביטחונה בעבור תאוות בצע זו עבירה די חמורה. למעשה, גם בפרשת הצוללות כבר יש מסקנה די דומה, וכבר פורסם שהפושע קיבל עמלה כבירה מעיסקה חשודה בעוד שמישרד הביטחון לא ידע.

יתכן שיש להדיח את הנאשם שחשוד בבגידה ללא השהייה ולהעבירו למתקן כליאה, שכן הוא לכאורה מהווה סכנה חמורה ומיידית לשלומה וביטחונה של האומה. אם לאחר חקירה מעמיקה הכל ימצא כשר וכשורה יהייה אולי אפשר להשיבו לשכשך בביצת הפוליטיקה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הפושע פגע בביטחון המדינה. קישור למאמר בשם- מניעים זרים, סיכונים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- אולי עמלה זו התשובהקישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “ראש הממשלה בגד במדינה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן