קודש הקודשים ופוליטיקאים חוטאים

קודש הקודשים ופוליטיקאים חוטאים

ממש קשה להאמין, אבל הנאשם בפלילים אינו רק עבריין סידרתי אלא גם כזבן נכלולי ונואף בוגדני, ולכן דבריו חסרי אמינות לחלוטין.

רשמית הוא גינה ניסיון נפיץ, מאורגן, כוחני ומסוכן להעלות את המזרח התיכון כולו בעשן, כאילו שהוא לא מעודכן, אבל בפועל מסתבר שהעבריין נתן רשות לביצוע העוון שמאוד מסכן את ציון. במילים אחרות, השקרן שוב כיזב להנאתו, שזה כאמור קצת לא יאומן.

ציטוט:

“הכל היה מתואם”: נתניהו זעם על העלייה להר הבית – כעת האמת נחשפת.
יצחק וסרלאוף, השר לפיתוח הגליל, הנגב והחוסן הלאומי, שוחח עם ברק סרי ויהודה שלזינגר על עלייתו להר הבית יחד עם השר בן גביר והתייחס לתגובת לשכת נתניהו: “תיאמתי את זה עם כל מי שצריך לתאם.

לדבריו, “תיאמתי את זה עם כל מי שצריך לתאם. לפני שבועיים פניתי לראש הממשלה, שלחתי לו מכתב וביקשתי לעלות, אגב אני עשיתי את זה כבר מהיום שנכנסתי לממשלה. אני עולה ביום ירושלים ובט’ באב”

ציטוט:

“כל רבותינו אסרו עלייה להר הבית בצורה חד משמעית”

הדברים מאוד ברורים. במקומות רבים מפורש שכוונתו היא לאסור עליה לכל שטח ההר. (עי’ בכרוזים שפרסם הרב בעברית ובאנגלית, וכן באגרות הראיה ח”ג עמ’ קסח, ח”ד עמ’ קסה, טוב רואי עמ’ רטו, רפט-רצ, לנתיבות ישראל ח”ב עמ’ רפב). שמענו את הדברים גם מפי הרב צבי יהודה זצ”ל, שאמר במפורש שאסור לעלות להר הבית, מחמת האיסור של ‘מורא מקדש’, ומכך שבכל עליה לשם נכנסים לחשש כרת.

זוהי הכרעה ברורה של הרב זצ”ל, של הרב צבי יהודה, של מורנו הרב אברהם שפירא, יחד עם כל רבותינו הרבנים הראשיים לדורותיהם, ומועצת הרבנות הראשית, כולל מו”ר הרב שאול ישראלי, שגם כתב את זה בדרשותיו. הדברים מפורשים וברורים, ולא ניתן בכלל לומר על אותם גאונים שחשבו אחרת. כך שניתן לומר בוודאות, שאסור לעלות להר הבית.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, העלייה להר הבית אסורה ליהודים בגלל החשש לטמא קדושה שמקומה המדוייק אינו ידוע. קצת מוזר שמתחזים לכשרים סבורים שהנאשם בשלל תיקים פלילים רשאי לפסוק בעיניינים קדושים או לבטל הוראות רבנים.

מה שיותר מצער זה להבין שראש הכנופייה שוב משקר, וזה לא בסדר. למה הוא מנסה להצית עימות עולמי במקום להגשים את החזון הלאומי? מה יותר חשוב? מצבו האישי של העבריין הסידרתי או גורל העם העברי?

במבחן התוצאה, נראה שהפושע מתאמץ לסרב לעיסקה שתשיב את החטופות והחטופים הבייתה, וגם עושה כמיטב יכולתו לחרחר מלחמה הרסנית ונוראה שאולי תדחה בעבורו את ההרשעה והישיבה בתא.

דרך אגב המילים: “יצחק וסרלאוף, השר לפיתוח הגליל, הנגב והחוסן הלאומי” כנראה משקפות תארים מכובדים, שכן במשמרת שלו ובמציאות הגליל, הנגב והחוסן הלאומי אינם ממש במצב מיטבי.

קישור למאמר במעריב. קישור לאתר כיפה. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן