פתרון שימנע יגון דורש רצון

פתרון שימנע יגון דורש רצון

יתכן שהפושע הסידרתי ינסה לטעון בפני מיקרופון שהוא לכאורה רק רוצה ביטחון, ורק בגלל זה הוא כביכול מתנגד לעסקה שתמנע אסון.

העולם רוצה הסדר שלום במזרח התיכון, וזה גם החזון לציון.

למרבה הצער, הנאשם בפלילים בגד בשבועת האמונים ועד כה התנגד לכל הצעות להסכמים, כנראה שזה נעשה כדי להמשיך למשוך בחוטים ולא לעבור לישיבה סגורה כאסיר מאחורי סורגים.

בלי הסדרים החטופות והחטופים לא ישובו לבתים וסביר שתפרוץ מלחמה אזורית גדולה עם המון הרס ונפגעים. כנראה שהלעיל פחות חשוב לפושע שבעיקר מתאמץ לברוח מהרשעה בתיקים פליליים.

כשבוגדים בשבועת האמונים ופועלים לצרכים אנוכיים ונכלוליים בלי להתחשב באחרים באים אסונות נוראיים. ככה זה בחיים.

ציטוט:

המוקש שנדחה לסוף, והבהרת ארה”ב: אם תתעקשו על ציר נצרים – לא תיתכן עסקה.
גלולת הרעל שתאפשר לנתניהו לפוצץ עסקה? רה”מ הסכים לדחות את העיסוק בדרישה למנגנון שימנע חזרת חמושים לצפון הרצועה לסוף המשא ומתן, וגורמים בישראל פסימיים: “זה לא על השולחן, מבחינת ארה”ב לא תיתכן עסקה אם נתעקש על תנאי כזה”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הפושע שמימן אירגון טרור רצחני והתעלם מכל קריאות האזהרה אולי ינסה לספר שהתנגדותו להצעת הפשרה האחרונה לכאורה נעשית למען ביטחון המדינה שבמשמרת שלו הופקרה. במציאות, נראה שהוא רוצה מלחמה גדולה שאולי תמנע מימנו ישיבה ממושכת וגלמודה במתקן כליאה.

להלן הצעת פשרה די סבירה: אפילו שראש הכנופייה מנסה לטעון שרק מלחמה לכאורה תפתור את הבעייה.
די בקלות ניתן לחפור תעלה רחבה שתפריד בין מצרים לעזה.

לילדים יהייה חוף ארוך לשכשך בו כשהאווירה חמימה. לדייגים המקומיים יהייה הרבה יותר קל לדוג דגים, וגם לא יהייה ניתן לחצוב במיים מנהרות שיעבירו ציוד צבאי בלי שהוא יעלה חלודה או שתפקודו יפגע. בעברית קלה, אפשר לבנות מחסום בכל מיני צורות, וזה ימנע בניית מנהרות.

הבעייה היא לא שאין פתרונות אלא שלא ממש בטוח שלראש הכנופייה באמת יש רצון להפסיק את הקרבות מסיבות פוליטיות ואישיות.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “פתרון שימנע יגון דורש רצון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן