פידיון שבויים ופוליטיקאים רשעים

פידיון שבויים ופוליטיקאים רשעים

לפעמים נדמה שמצבם של הישראליות והישראלים קצת מזכיר את הסיפור על צפרדע במיים חמימים ונעימים שאט אט הופכים רותחים ומזיקים.

דברים שבעבר היו נשמעים לציבור מזעזעים, נוראיים ומקוממים עכשיו הפכו לשיגרתיים, וכל הזמן מופיעים סדקים נוספים בקירות הבית המתפוררים.

אפשר להדגים את התופעה בעזרת הסברים, וכך אולי יהייה ניתן להבין איך מתקדמים השלבים.

בהתחלה היו כמה אישומים פליליים חמורים, אבל משום מה הפושע קיבל רשות לנהל את מדינת היהודים, ועוד משני נשיאים שכנראה לא ראו שום בעייה בדברים. העבריין סיפר למיקרופונים סקרניים שכלום לא יהייה כי כלום לא היה, ועכשיו הוא מסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, וזה רק חלק מהבעייה.

שמענו בתדהמה על מימון טרוריסטים רצחניים בעזה ועל חשד לבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה בעיסקה חשודה שהובילה לוועדת חקירה.

הייתה התעלמות ממיכתבי אזהרה ששלח הצבא, ניסיון לפטר שר שהתריע ובא למדינה אסון מזעזע ונורא. התגלה ששש פעמים היה סירוב מתמיד לחסל את הבעייה, ואף הצעה להסדרה שתשיב את החטופות והחטופים הבייתה לא התקבלה.

במבחן התוצאה, נראה שיש בעייה. למעשה, אפילו מערכת הביטחון וראשי הצבא מזהים ניסיון לתקוע מקלות בגלגלי העגלה, בכוונה.

ציטוט:

הניסיון המקדים לבלימת העסקה – והזעם במערכת הביטחון.
עוד לפני שהתקבלה אמש בישראל תשובת חמאס למתווה, החלו ניסיונות לטרפד מראש את המגעים. גורמים בכירים מאשימים כי לשכת רה”מ וגורמים קיצוניים בקבינט חברו יחד כדי לא להשאיר שום פתח לעסקה. גורם ביטחוני: “אפשר לפתוח במו”מ, אבל יש מצב שהחטופים יוקרבו כי נתניהו רוצה למשוך זמן”

עד כאן ציטוט.

פידיון שבויים הוא מיצווה מאוד חשובה, וזאת משום שלחיים יש קדושה. למעשה, מסיבה זו חשוב להגיע להסדרה, אפילו שלפושעים יש שאיפה אנוכית להאריך את המלחמה לצורכי פוליטיקה בלי להתחשב בעיקרה של תורה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- ראש הממשלה בגד במדינה? קישור למאמר בשם- הפושע פגע בביטחון המדינה. קישור למאמר בשם- מניעים זרים, סיכונים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- אולי עמלה זו התשובה? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “פידיון שבויים ופוליטיקאים רשעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן