פידיון שבויים והסדרים אזוריים

פידיון שבויים והסדרים אזוריים

כולם רוצים הסדרה, כאן ובעולם, אבל למרבה הצער הפושע מעוניין בהצתת מלחמה גדולה כדי להשאר בשליטה ולהמנע מהרשעה.

כתירוץ למזימה הנלוזה והמזיקה, הכזבן הסידרתי טוען שהוא לכאורה מקשה על עיסקה רק לטובת שמירה על ביטחון המדינה, זו שבמשמרת שלו הופקרה, הותקפה וניפגעה. מי יודע? אולי צו מעצר בינלאומי יפתור את הבעייה.

ציטוט:

ויכוח חריף התגלע בין צוות המשא ומתן לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבה שהתקיימה היום. אנשי הצוות לחצו על התגמשות והזהירו מאובדן הזדמנות לעסקה. לדברי גורמי ביטחון, חברי צוות המו”מ מתוסכלים מאוד ומרגישים שהעסקה חומקת מבין ידיהם. קיימת תחושה שנתניהו אינו מעוניין בעסקה ומסתמך על סרבנותו של סינוואר.

באותה ישיבה, שר הביטחון יואב גלנט דרש להביא את הנושא לדיון בקבינט המורחב, ואמר כי ישראל נמצאת בצומת אסטרטגי, כאשר על הפרק לא רק הבחירה המוסרית בין “עסקה – כן או לא”, אלא “מלחמה אזורית – כן או לא”. גלנט הזהיר שאם העסקה תיפול, יעלה הסיכוי שישראל תיגרר למלחמה אזורית.

עד כאן ציטוט.

קצת עצוב להבין שפושע אחד מצליח בהתמדה לקלקל את הסיכויים למדינה שלמה להגיע ליעד, והוא עושה זאת בגלל חרדה אישית, רשעות, אנוכיות, אטימות ופחד.

ארצות הברית כנראה תחסוך מהצמרת הביטחונית ומהפוליטיקאים הישראלים את הצורך לגלות לצופים ההמומים שהפושע הסידרתי מצפצף על חוקים ומזלזל באחרים לצרכים אנוכיים.

פידיון שבויים והסדרים אזוריים הם יעדים לאומיים ראויים. לא בטוח שהציבור הישראלי ומוסדות דמוקרטיים יעריכו סרבנות שמובילה לעוד יגון ואלימות.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- פתרון שימנע יגון דורש רצון. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “פידיון שבויים והסדרים אזוריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן