פושע מורשע מצפצף על קדושה

פושע מורשע מצפצף על קדושה

איך נשמע עבריין שהוא פושע מורשע, מורד בחזון המדינה, אדם קיצוני, גזען, רשע וגם סרבן מסוכן? ככה:

בן גביר: “אני הדרג המדיני והדרג המדיני מתיר תפילת יהודים בהר הבית”

שבוע לאחר שעלה להר הבית, השר לביטחון לאומי ממשיך להצהיר על כוונתו לשנות את מדיניות ישראל במקום: “הרבה מאוד נכנסים להר, מסתובבים בגאווה ומתפללים – וכך צריך להיות”. דבריו עוררו סערה, גם בקרב חברי כנסת חרדיים: “חילול השם, אם כבר – לסגור את הר הבית ליהודים”

ציטוט מדברים שידועים מזמן ביהדות:

“כל רבותינו אסרו עלייה להר הבית בצורה חד משמעית”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, במקום שנדבר על החגיגה המפוארת במיאמי הרחוקה על חשבון הפרהסיה בזמן מלחמה וכאשר עוד אין עיסקה שתשיב את החטופות והחטופים הבייתה, הפושע המורשע שהופקד על המשטרה מנסה ללבות תבעירה, אפילו שקריאתו לגמרי נוגדת להוראות המפורשות שקשורות לקדושה.

מסתבר שמי ששוב ושוב הורשע בערכאה לא למד את הלקח, ועכשיו הוא קורא לאומה לחלל קדושה בפרהסיה, ועוד עושה זאת מהמקפצה.

מעניין שכבוד הפושע המורשע אמר: אני הדרג המדיני והדרג המדיני מתיר תפילת יהודים בהר הבית.

הנאשם הפלילי יודע שהשר המורשע אמר שלכאורה הוא הדרג המדיני, והוא לבדו יקבע את גורל העם העברי? זה לא קצת חוצפני לומר על עצמך שאתה הדרג המדיני בעודך רק פושע סידרתי ועבריין בינלאומי? איך ירגיש ראש הכנופייה? עכשיו האומה כולה תדע שהוא נכנע לסחטנות בצייתנות מאז תקופה?

ליהודים אסור להסתובב ברחב הר הבית עם סוליות נעליים שצעדו על כל מיני דברים בזמן המסע שכן לא ידוע מיקומו המדוייק של קודש הקודשים. למעשה, חובשי כיפה שאינם רק מתחזים לכשרים בעודם מלאי שנאה לאחרים אמורים לדעת כאלה דברים. לא ראוי לחלל קודש שמקומו אינו ידוע ברמיסה גסה ומבזה בלי כוונה, ולכן יש איסור חמור על העלייה לגבעה קדושה.

ללא ספק, הניסיון לעורר סערה מיותרת יצליח ולמי שבכוונה גרם לה תהייה איזה כותרת יפה. בצורה זו לא נדבר על חגיגת יום ההולדת בפלורידה. סך הכל, אלימות וסכנה מעוררים יותר עיניין אצל הציבור ממסיבה מפוארת ומפנקת בגולה.

מה זה משנה אם העבריין התוקפן והמרדן משחק באש? הרי הוא מסתובב עם אקדח ואוהב להתרגש, לנפנף, ללבות מדון בכוונה זדונית ולקשקש.

קצת מוזר שהפושע שעבריין סידרתי מינה לפקד על המשטרה מדבר בגלוי על הפרת הוראה קדושה כאילו שאין לו כבוד לשכינה. נו, טוב. כנראה שככה זה בפוליטיקה, שזו בעיקרון הצגה שאינה תמיד אמינה, כנה, מועילה או ישרה, וזה גם תלוי בשחקנים על הבמה, שלחלקם יש סיבוכים בערכאה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בנושא איסור עלייה להר הבית באתר כיפה. קישור למאמר בשם- יהדות וציונות לא כוללות עבריינות. קישור למאמר בשם- בלי הסדרה יש בעייה מתמידה. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי וסיבוך בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן