פושע מורשע ומשטרה אלימה

פושע מורשע ומשטרה אלימה

מה קורה לדמוקרטיה כאשר פושעים ועבריינים סידרתיים, סחטנים חמדניים, מושחתים, גזענים, סרבניים, מרדניים, לאומנים אלימים וכמה ביריונים כוחניים משתלטים עליה?

נראה שהשילטון מנסה לדכא מחאה אזרחית חוקית כנגד שחיתות שילטונית באמצעות הפעלת אלימות פרועה, ומכתז”ית. המשטרה משום מה מצייתת לפושע שהורשע, תוקפת אזרחיות ואזרחים ללא אבחנה, ומתעלמת מהדגל השחור שמתנוסס מעל גישתו השגוייה של השר הפרוע.

הציבור הישראלי שכבר מספיק סבל מתחיל להבין שלא כולם בארץ מכבדים את הדמוקרטיה, וזו בעייה.

לא בטוח שהמשך המחאה יכלול עוד עימותים שגורמים לניפגעות וניפגעים. אין באמת צורך לתת לפושעים הזדמנות להיות מצולמים כשהןם מפרים חוקים ומתנהגים כמו עבריינים וביריונים אלימים. סך הכל, השוטרים התוקפניים גורמים לנזקים חמורים שדורשים טיפולים בבתי חולים.

ציטוט:

אלימות, מעצרי שווא ומעקב אחרי מפגינים: המשטרה מחריפה את צעדי האכיפה נגד המחאה

עד כאן ציטוט.

במקום להגיע בעשרות אלפים למחאות דמוקרטיות רגועות ביחד עם הנשקים מהמילואים יש צורך לחשב מסלול מחדש ולכבד את החוקים. אין שום צורך לפתוח במלחמת אזרחים, אפילו אם השוטרים מתנהגים כאילו המפגינות והמפגינים למען הדמוקרטיה ונגד פושעים הם לכאורה אוייבים מסוכנים.

הפושעים מפעילים אמצעים מסוכנים, אבל לא יהייה ראוי שפלוגות של אנשי מילואים יאלצו חלילה להגן על הישראליות והישראלים בכל האמצעים מפני סיכונים.

פעם פרעה ניסה להכביד את ידו, אבל אז הוא קיבל כמה מכות קשות, איבד את צבאו, ורק אז שינה את דעתו. ככה זה בחיים. לפעמים צריך לעמוד איתן כנגד רשעים אכזריים, ואם לא מוותרים בסוף המאבק הקשה מנצחים.

בשלב הראשון, חשוב שכל משתתפות והמשתתפים יביאו צילומיםשבהם רואים שוטרים אלימים וסירטונים מרשיעים לעורכי דין מתנדבים. בשלב השני יוגשו אישומים כנגד הפושעים, יערכו דיונים, יזומנו עדות ועדים, ויוטלו עונשים.

על הציבור מגנים חוקים, ולשוטרים אסור להתנהג כמו עבריינים. חשוב לארגן צוות משפטי שירכז את כל החומר הרב שקיים ויגיע, ולהגיש תביעה יצוגית כבירה, גם כנגד העבריין שאחראי על השוטרים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- מערכה אזרחית להצלת הדמוקרטיה העברית. קישור למאמר בשם- תביעה ייצוגית כנגד משטרה עבריינית. קישור למאמר בשם- תהייה חקירה לאסון שגרם הפושע.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן