פושעים מנסים להסתיר אסונות לאומיים?

פושעים מנסים להסתיר אסונות לאומיים?

יתכן שהפושע שכשל מנסה להסתיר את גודל המחדל? זה קצת חבל שכן ניסיון להסתרת ראיות בהחלט יכול להתווסף לשאר ההאשמות.

ציטוט:

למרות הצהרת נתניהו – רק חלק מהמסמכים עברו לבדיקת המבקר.

אמנם יש שיתוף פעולה מצד משרד ראש הממשלה, אך מבקר המדינה לא מסופק מהקצב שבו מועברים מסמכים למשרד.

ציטוט:

הכנסת נגד בן גביר: “משרדו לא מעביר נתוני פשיעה כמעט שנה”

ב-ynet נחשף לפני כחודשיים כי המשטרה מסתירה נתוני פשיעה, ובמכתב שנשלח ממרכז המחקר והמידע של הכנסת ליו”ר הוועדה לביטחון לאומי, נטען כי מוערמים קשיים על קבלת פרטים לדיונים על מצב הפשיעה ב-2023 – בדגש על החברה הערבית.

עד כאן ציטוט שמעיד על עבריינות וציפצוף על התקנות, החוקים והחובות.

מה אפשר לומר? נראה שחברי הכנופייה העבריינית לא מכבדים את שבועת האמונים שניתנה בצורה פומבית, וממשיכים לפעול הצורה עבריינית שאינה לגמרי חוקית.

הפושעים יכולים לנסות לסתיר כשלים ומחדלים בגלל חשש מעונשים, אבל לא תמיד הם גם מצליחים.

סך הכל, כבר לגמרי ברור שחולקו המון נשקים ללא התחשבות בנהלים, שנקברה גופה של נרצח ללא נתיחה שתביא מימצאים. ידוע ששוטרים לא איבטחו שיירות סיוע לרעבים, לא מנעו פוגרומים ומעשים אלימים וברור שהיו פשעי מלחמה במתקני כליאה מזעזעים.

ראש הכנופייה מימן טרוריסטים רצחניים במשך שנים, התעלם מכל המתריעים ובמשמרת שלו נגרמו אסונות לאומיים נוראיים. במקום להגיע להסדרים הוא מפקיר את החטופות והחטופים בתירוצים שונים, והדבר סותר את מיצוות פידיון שבויים וגורם לאובדן חיים.

בקיצור, קשה להסתיר מחדלים שגורמים לנזקים לאומיים. מתוקף תפקידה ומעמדה לכנסת יש זכות מלאה לקבל את הנתונים מהשוטרים, שכרגע מצפצפים על החוקים. בדיוק באותה צורה, למבקר המדינה יש סמכות לדרוש את כל החומר המבוקש ללא השהייה חשודה.

קישור למאמר בכאן. קשור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- נחישות תעצור עבריינות. קישור למאמר בשם- לעבריין המסוכן נגמר הזמן. קישור למאמר בשם- עבריינות, סרבנות וחוסר אחריות. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים והסדרים אזוריים. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן