עצמאות משחררת מתלות

עצמאות משחררת מתלות

בדמוקרטיה, תמיכה ציבורית במועמד או בעמדה תלוייה בדעתה של הקהילה. פוליטיקה זה בעצם קצת כמו הצגה על במה, והמטרה היא להשיג מהקהל תשואות, מחיאות כפיים והוקרה שיחזקו את ההערכה העצמית הגבוהה.

עבריינים שחוששים שמישנתם השגויה והמזיקה לא תעורר אהדה רבה משתמשים בהנדסת תודעה כדי להשפיע על גישתה של הפרהסיה. השיטה כוללת הסתה, השמצה, הכפשה, ליבוי איבה וחרדה, וזה נעשה בצורה מתמידה ובקידמת הבמה.

המשפחה העבריינית והלקוייה שהשתלטה על הנהלת המדינה משתמשת בהנדסת תודעה בצורה שיגרתית, ובפעם שעברה השיטה היעילה הובילה לרצח נורא ולתפיסת ההנהגה.

בשנים האחרונות התגלה שהכנופיה העבריינית זממה להשתלט על התקשורת במדינה, והעיניין הפסול למעשה כבר נדון בערכאה. חוץ מזה, כבר זמן רב ידוע למדינה שהרעייה המורשעת והלקוייה היא זו שקובעת מי יעשה מה. לפי דיווחים ממרואיינים נדהמים כל תפקיד ציבורי או ביטחוני חשוב חייב לעבור את אישורה, וזה קצת בעייה.

בגלל התופעה המזיקה שדווחה בהרחבה היה צורך להקים גוף תקשורת עצמאי שלא יושפע על ידי המשפחה הלקוייה ושליחיה אלא יספר לציבור במדינה את האמת המרה. וזאת מתוך הבנה שאסור להיות מושפעים על ידי איומים וסחיטה

עיתון ברשת לא מקבל מימון ממממנים חיצוניים. למעשה, יש אצלנו הפרדה מוחלטת בין דיעות ומזומנים וזאת כדי שהדברים שמפורסמים יהיו אמינים ולא מוטים או קנויים.

ציטוט:

גוף תקשורת עצמאי

עיתון ברשת נקודה קום הוא מיזם תקשורת עצמאי, דמוקרטי, חדשני וייחודי שנוצר בעבור אזרחיות ואזרחים במטרה להביא לקהל מידע אמין, מאוזן ואובייקטיבי שאינו מוטה, נשלט או מושפע על ידי מממנים וגורמים חיצוניים.

עד כאן ציטוט.

בקישור לפייסבוק למטה ניתן לראות את גדי סוקניק מסביר איך המשפחה הלקוייה השתלטה על התקשורת במדינה.

מצד שני, למעלה יש הסבר לסיבה להקמת גוף תקשורת צנוע ולא ממש ידוע שמטרתו לספר את האמת לפרהסיה. סך הכל, אם לכנופייה הנכלולית מותר לנסות להנדס תודעה אז לציבור הדמוקרטי מותר להסביר לפושעים שמה שכתוב בחוקי המדינה, במגילה ובתורה זו הדרך הנכונה.

קישור לדיברי גדי סוקניק אודות תקשורת חופשית. קישור לאודות עיתון ברשת. קישור למאמר בשם: הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן