עיתונות חופשית וכנופייה עבריינית

עיתונות חופשית וכנופייה עבריינית

עיתון ברשת הוקם לאחר שבאה הבנה ששילטון מושחת, רודני, עברייני ונכלולי מנסה להשתלט על אמצעי התקשורת במשטר דמוקרטי, והוא עושה זאת באופן כוחני לצורך אנוכי.

ציטוט:

גוף תקשורת עצמאי

עיתון ברשת נקודה קום הוא מיזם תקשורת עצמאי, דמוקרטי, חדשני וייחודי שנוצר בעבור אזרחיות ואזרחים במטרה להביא לקהל מידע אמין, מאוזן ואובייקטיבי שאינו מוטה, נשלט או מושפע על ידי מממנים וגורמים חיצוניים.

ציטוט:

יוליה שמאלוב־ברקוביץ’ באה להעביר מסר לכל עיתונאי ערוץ 13: באתי לשבור אתכם.

ערוץ 13 הכריז מלחמה על העיתונות החופשית בישראל. החלטתו להוריד מהאוויר לאלתר, בתוך שבועות אחדים, את תוכנית המלחמה היומית של רביב דרוקר, תוכנית החדשות החזקה והנצפית ביותר בערוץ, היא ההוכחה. הממונה החדשה על חברת החדשות יוליה שמאלוב־ברקוביץ’ באה בכוונה מוצהרת לטהר אותה ממתנגדי משטר.

עד כאן ציטוט.

לעיתון ברשת אין מממנים, תומכים או הסכמים עם כל מיני מפרסמים שחלילה עשויים לנסות להשתמש באמצעים כלכליים כדי לעוות לנו את המסרים.

רוב כלי התקשורת רוצים להעביר דיווחים ומסרים לציבור, ולצורך זה הם גם מנסים לייצר מזומנים בכל מיני אמצעים כדי לשלם לעובדות ולעובדים.

למרבה הצער, כשמערבים שיקולים כלכליים בזמן שגם אמורים להסביר לקהילה דברים חשובים או אירועים פוליטיים יש סכנה שתבוא הטייה בדיווחים וזאת כדי למנוע פגיעה בהכנסה של מזומנים. אז איך פותרים את הבעייה? פשוט מאוד. מפרידים בין חומר לרוח, ומייד נעלמת הסכנה של השפעה זרה.

כשאנו מעלים הגיגים עם הסברים ואיורים בעיתון ברשת אין צורך לפחד שהדבר עשוי לעצבן מממנים או שותפים שבתמורה יסבו לנו נזקים. הסיבה לכך היא שאנו עצמאיים ולא מפרסמים שקרים.

אומנם, הפושעים, הנוכלים, המורשעים והעבריינים הסידרתיים כנראה מאוד מתרגזים לראות שנאמרים עליהם דברים נכונים ומגובים שהם קצת מביכים, אבל אין להם יכולת למנוע מאיתנו תקציבים, לפטר עובדים מסורים או להטיל אימים שכן אנו עצמאיים ובלתי תלויים.

בהחלט ניתן לנסות להגיש תלונות שווא נגדנו, אבל זה רק יעזור להפיץ את המתרחש בארצינו.

כאמור, בעיתון ברשת ניתקנו את הקשר בין רוח לחומר, ולכן הדברים שמפורסמים אצלנו כלל לא קשורים למזומנים אלא לערכים או לחזונות לאומיים שכרגע קצת נרמסים.

מערכת עיתון ברשת מזמינה את כל מי שנפגע או נפגעה ממעללי הכנופיה לשלוח לנו מאמרים, ונשמח לפרסם אותם בהתמדה.

קישור למאמר הארץ. קישור למאמר בשם- רשימה שחורה וניסיונות השתקה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן