עולה ישן מפריח עשן מסוכן?

עולה ישן מפריח עשן מסוכן?

לפי פירסומים זרים בישראל יש פוליטיקאים מאוד מסוכנים. במקום להיות עמומים הם מתייצבים מול מיקרופונים וגורמים נזקים לאומיים לצרכים אנוכיים.

ציטוט:

ליברמן קורא לתקיפה גרעינית באיראן? “להשתמש בכל היכולות העומדות לרשותנו.

ציטוט:

אמירת ה-48 שעות: ליברמן מגלגל האחריות.
אחרי שנים שהוא סופג ביקורת מלגלגת על הבטחתו לחסל את הנייה תוך 48 שעות מעת שייכנס למשרד הביטחון, אביגדור ליברמן מנסה להיפטר ממנה ומגלגל הערב את האחריות לפתחו של ראש הממשלה שהפך לאויבו המר בבחירות הנוכחיות.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שבאמת יש שימוש בכל האמצעים לצרכים פוליטיים, אבל אולי כדאי גם לחשוב על הסיכונים שפיתפוטים גורמים למדינת היהודים.

איך קוראים לאנשים שחושפים סודות צבאיים ברבים לצרכים אנוכיים? רצון בכותרת בעיתון ותשומת לב ממהמון מצדיק גרימת סכנה גדולה לציון?

הנאשם בשלל תיקים פליליים שגם חשוד בבגידה בשבועת האמונים ואחריות לאסונות לאומיים כבר הסביר ברבים שישראל תגיע לניצחון מוחלט על כל האוייבים המפחידים שלה בעזרת הציפורניים.

למה מי שהבטיח לחסל את הנייה בזריזות נחושה שוב מאיים בהתרסה מפחידה? מילה שלו זה מילה?

כאמור, כשפוליטיקאים מריחים בחירות הם בעיקר מעוניינים להופיע עם חליפות ועניבות יפות בכותרות. למרבה הצער וללא קשר לחובתם כלפי התושבים ולאזרחיות, לא ממש משנות להם הסכנות שהצהרות מזעזעות מופרחות גורמות שכן כוונותיהם לגמרי אנוכיות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בחדרי חרדים. קישור למאמר בשם- ירושלים היא בירת היהודים. קישור למאמר בשם- רצחנות אינה מיצווה ביהדות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן