עוד נאום נפלא באו”ם

עוד נאום נפלא באו”ם

הנאשם בפלילים, זה העבריין הסידרתי שגם חשוד באחריות לאסונות לאומיים, למחדלים מזעזעים ולכישלונות נוראיים, עלה לבמה באו”ם עם תסרוקת יפה ודיבר למיקרופונים הסקרניים.

משום מה, נאומו של הכזבן הנכלולי לא הזכיר את חלקו במימון טרוריסטים רצחניים בעזה או תרומתו החשובה לביטול הסכם הפיקוח באיראן הרחוקה.

לא תמיד נעים לעיין בכותרות העיתונים, שכן בזמן האחרון מדווח שם על כשלים, חטאים, מחדלים, אישומים ואסונות לאומיים.

חבל שלא כותבים לציבור המודאג על השלמת קו רכבת הלילה המהירה למכה בעבור המאמינים, אודות הפרחת המדבר והפיכתו לשדות ירוקים בעזרת טפטפות שמייצרים הישראלים, או מפרסמים מבצעי קייץ זולים במלונות ממוזגים ליד חופים כחולים.

ציטוט:

יו”ר הדמוקרטים יאיר גולן זעם על נתניהו, ואמר שמדובר במופע ראווה כדי לבלות את יום ההולדת של בנו יאיר בארצות הברית. “נתניהו נסע למופע ראווה בארצות הברית בעיצומה של מלחמה, ללא עסקה להשבת 120 חטופות וחטופים, מפקיר עשרות אלפי פליטים וחבלי ארץ שהוקרבו לגורלם”, אמר.

“במקום להקדים את החזרה הביתה ולערוב לשובם של יקירנו המצויים בתופת חמאס, לנצל את ההישגים הצבאיים המרשימים לטובת שיקום צה”ל, הדרום, העוטף והצפון – במקום כל אלה – ראש ממשלת ישראל, אבי מחדל אוקטובר – מאריך ביוזמתו את השהות בארצות הברית”.

“כך מתנהג אדם מנותק”, המשיך גולן. “אבל מה הפלא? הרי יום ההולדת של הגולה במיאמי, מייסד ומפעיל מכונת הרעל, חשוב מהמדינה, מאזרחיה, משלומה וביטחונה. בושה!”.

ציטוט:

גנץ: המתווה לעסקת חטופים כבר התקבל, יכלנו להגיע לעסקה לפני שבועות.

בהצהרה מתוקשרת, יו”ר מפלגת המחנה הממלכתי התייחס לתקיעות במגעים לעסקת חטופים: “יש מי שמחכה לפגרת הכנסת, והמשלחת מחכה כבר יותר משבוע ללא הוראות”. גנץ גם תקף את הממשלה: “קואליציה שעסוקה במתן סמכויות נוספות לבן גביר לא ראויה לעם הנפלא הזה”

עד כאן ציטוט.

כידוע ליודעות וליודעים, אסור לחלל שבת ולעוף בארמון בשחקים ולכן לא תהייה ברירה אלא להשאר לסעוד במיאמי הרחוקה מפאת הקדושה הכשרה.

חוץ מזה, לגמרי במקרה ובלי שום קשר, באותו תאריך ממש יחול יום הולדתו העליז של יורש היצר.
מי פעם צרחה ואיימה שתשרף המדינה ושהמשפחה תמלט לגולה?

במבחן התוצאה, נראה שהמדינה בוערת והמשפחה המלכותית נסעה לבלות על חשבון אחרים כדי לעשות לעצמה חגיגה בגולה. למעשה, פעם המורשעת הלקוייה זעקה במלוא גרונה שזה מה שיקרה, והנה זה קרה.

לסיכום, הנאשם בשלל כיתבי אשמה נשא באו”ם עוד נאום נפלא, אבל במדינה אין חגיגה עם עוגה ושמפניה ורודה. למעשה, המצב כאן די נורא וזה בגלל מעללי הכנופייה העבריינית שפושע סידרתי בראשה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי וסיבוך בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן