עבריינות, סרבנות וחוסר אחריות

עבריינות, סרבנות וחוסר אחריות

קצת חבל שהנאשם הפלילי הביא לממשלה גזען תוקפני שהוא פושע סידרתי שמורד בחזון הציוני לביטחון, שיוויון והסדר שלום אזורי.

למעשה, הכשל החמור שמתואל לעיל הוביל לחשד מבוסס לביצוע פשעי מלחמה, והדבר יגרום לסיבוך בבית המשפט הבינלאומי ומאוד יזיק לעם הישראלי.

בעברית קלה, מי שאחראי להבאתו של השר להעדר ביטחון לאומי להנהלה הוא בעצם הפושע שאיפשר את המחדל הלאומי שגורם למדינה סיכון קיומי.

ציטוט:

גלנט: בן גביר מבצע מעשים חסרי אחריות המסכנים את ביטחון ישראל ויוצרים פילוג בעם.

שר הביטחון יואב גלנט כתב היום (שישי) בחשבון ה-X שלו כי “מול המעשים חסרי האחריות של השר בן גביר המסכנים את הביטחון הלאומי של מדינת ישראל ויוצרים פילוג פנימי בעם, ראש שירות הביטחון הכללי ואנשיו מבצעים את תפקידם ומתריעים מפני ההשלכות החמורות של מעשים אלו”.

עד כאן ציטוט.

נראה שהפושע המורשע שמונה לפקד על המשטרה לא למד לקח אפילו שהיו לו שמונה הרשעות בערכאה. גם עכשיו הוא ממשיך לצפצף על החוק ולעשות מימנו צחוק.

הפושע קבר גופה ללא נתיחה וניסה להסתיר ראייה. הוא חילק נשקים בצורה מופקרת שאינה תקינה, מנע מהמשטרה לסייע לאבטחת שיירות אספקה עליהן החליטה הממשלה, ופעמיים ניסה להצית תבעירה גדולה בעלייה אסורה ומתריסה למקום מלא קדושה.

בנוסף, העבריין הסידרתי הוא גם האחראי על מה שאירע במתקן כליאה נורא, שלפי הדיווחים עד כה נראה התרחשה בו זוועה שתוביל את הגזען הרשע להזיע בערכאה. המשטרה תחת פיקודו של הפושע המורשע לא תמיד מגיעה לסייע כשיש ניסיונות פריצה לבסיסים או כשמתבצעים פוגרומים אלימים ורצחניים בשטחים, וזה בעייה חמורה שפוגעת בביטחון המדינה.

התנגדות להסדרה ופשרה שתשיב את החטופות והחטופים הבייתה עלולה להביא למלחמה אזורית הרסנית, כואבת ועצובה. מצער שבמקום לחשוב על טובת המדינה וחזונה יש בהנהלה פושעים אנוכיים וחסרי התחשבות שמחבלים במאמץ להגיע לרגיעה, בכוונה.

כמובן שהבעייה האמיתית אינה באיזה אמירה פוליטית אלא העובדה שאת ההנהגה מובילה כנופייה עבריינית שמורדת בחזון הדמוקרטיה הישראלית.

ההסבר לגבי סכנה הוא חשוב, אבל לא פחות חיוני זה לנטרל אותה מחמת היותה נפיצה ומאוד מסוכנת לאומה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- העבריין הוא גם סרבן מסוכן. קישור למאמר בשם- הפקרה וציפצוף על מיצווה קדושה. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים והסדרים אזוריים. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “עבריינות, סרבנות וחוסר אחריות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן