עבריינות ובוגדנות זו מדיניות?

עבריינות ובוגדנות זו מדיניות?

במבחן התוצאה נראה שהמדיניות של ראש הכנופייה היא כזבנות, רמאות, אנוכיות, נכלוליות, בוגדנות, נצלנות, הפקרות, התעלמות, הטלת אחריות, עבריינות, חוסר אמינות וזגזגנות.

ציטוט:

נתניהו נסוג מההבנות עם ארה”ב.

אחרי האיומים מצד שרי הימין הקיצוני בממשלה והתקפות האופוזיציה, רה”מ מסתייג מהצעת הפסקת האש הזמנית שהיה שותף לגיבושה. עם נחיתתו בניו יורק אמר: “המדיניות שלנו ברורה, שאיש לא יטעה בה”. שינוי הכיוון עלול להציג את ישראל כסרבנית ולהגביר את המתיחות מול האמריקנים.

ציטוט:

מקורות דיפלומטים: נתניהו חזר בו מהסכמות עם ארה”ב בנושא הפסקת אש בגלל לחץ פוליטי.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הכזבן הסידרתי משקר באופן תמידי, ואין שום שינוי משמעותי באופיו הנכלולי. מצד שני, המילים- “עלול להציג את ישראל כסרבנית” עשויות להיות קצת מבלבלות, שכן אין ספק שהפושע הסידרתי ממשיך לטפח בעייה רצינית, והדבר פוגע קשות בביטחון הדמוקרטיה הישראלית.

כנראה שאין ברירה אלא להשתמש בלחץ ציבורי, אזרחי או חוקי כדי לגבור על המרכיב הפוליטי ולהושיע את החזון הציוני מפני הנזק הנוראי שגורם הנאשם הפלילי.

בעברית קלה, הקיצונים לא רוצים פשרה או רגיעה אלא מלחמה גדולה שתסכן את המדינה, וזה לא ממש יועיל לה.

הנאשם לכאורה נכנע לשותפיו בקואליציה, אבל במציאות הוא הביא אותם לממשלה והמשך הלוחמה המזיקה דוחה את ההדחה, את ההרשעה והישיבה הגלמודה במתקן כליאה. מה הפלא שהפושע משקר לאמריקה וחוזר בו מההסכמה שניתנה? למה האמריקאים חשבו בטעות שהנאשם בפלילים יכבד סיכומים? הרי אובמה וסרקוזי כבר מזמן זיהו שהעבריין משקר כשהוא משמיע מילים.

אז מה, בגלל שיקולים שאינם לגמרי ממלכתיים יופקרו החטופות והחטופים? לא תקויים מיצוות פידיון שבויים? במקום הסדר שלום במזרח התיכון, שזה החזון לציון, נקבל מדון שיוביל לאסון מלא יגון?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מורשעת לקוייה מנהלת את המדינה? קישור למאמר בשם- מכונה רעילה והסכנה למדינה. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים והסדרים אזוריים. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן