עבריינות, הפקרות וחוסר משילות

עבריינות, הפקרות וחוסר משילות

נאשם פלילי הפקיד את הביטחון הלאומי בידי פושע סידרתי.

הכשל המוסרי הזה נעשה בתיקווה למלט את ראש הכנופייה מהרשעה וישיבה במתקן כליאה ציבורי.

כתוצאה מהתעלולים המסוכנים, הנפיצים והמזיקים של העבריינים סביר מאוד שיגיעו להם כיתבי אישום בעוון ביצוע פשעים בינלאומיים. סך הכל, אסור למנוע סיוע מאוכלוסיה רעבה או לאפשר לסוטים ורשעים להתעלל בשבויים כלואים.

ציטוט:

פורעים יהודים הציתו בתים ורכבים באיו”ש: “הרוג ופצוע פלסטיני מירי”
עשרות הפורעים, חלקם רעולי פנים, נכנסו לכפר ג’ית שבשומרון, יידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה. לפי הפלסטינים, צעיר נהרג ואדם נוסף נפצע קשה מירי. כוחות הביטחון פיזרו את הפורעים, אדם אחד נעצר. צה”ל: “פוגעים בביטחון”.

עד כאן ציטוט.

לא מזמן היו ניסיונות פריצה אלימה וחצופה לבסיסי צבא, והמשטרה לא הגיעה להושיט עזרה. למרבה המזל, החיילים לא דרכו את הנשקים ולא פעלו לפי נוהל מעצר חשוד, שכן הדבר אולי חוקי אבל היה חלילה גורם לפורצים נזקים בחלקי הגוף התחתונים.

אתמול הפושע המורשע הפר תקנה ידועה ועלה בהתרסה להר הבית ללא קשר לאיסור לטמא קדושה שמקומה אינו ידוע או לחוק במדינה. אומנם, ראש הכנופייה מיהר לטעון שהוא לכאורה לא ידע מהמזימה אבל השקר נחשף עד מהירה, שכן הסתבר שהוא אישר אותה.

היום בוצע פוגרום מאורגן על ידי עשרות רעולי פנים אלימים, וניגרמו נזקים חמורים. הצבא נחפז להגיע למקום והשתלט על המהומה, אבל המשטרה משום מה לא נשלחה לבצע את תפקידה.

בעברית קלה, נראה שיש מאמץ יום יומי מצד ראשי הכנופיה להבעיר את הגיזרה, וכל זה קורה במשמרת של הנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם חשוד בבגידה בשבועת האמונים שניתנה.

יתכן שקיימת מזימה להצית תבעירה אזורית ועולמית גדולה, בכוונה, רק כדי לברוח מהרשעה? בגלל זה הנאשם בשלל כיתבי אשמה מינה פושע לפקד על המשטרה? מי יגן על הדמוקרטיה מפני הפושעים הקמים לכלותה בצורה אלימה?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- פורעים תוקפים ומוסדות דמוקרטיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן