עבריין פירומן אוהב עשן?

עבריין פירומן אוהב עשן?

אשר יגורתי ידידי הגיע בריצה בהולה, הלם בפעמון הכניסה, ולאחר שנכנס נראה די נסער ונרגש גם כשהוא לגם את השתייה הקרה וישב עצבני ומתוח על קצה הספה.

“ידעתי שהכוונה היא לרמוס ולדרוס את הדמוקרטיה במטרה להקים ממלכה שההלכה העתיקה היא דרכה”, כך אמר ידידי המודאג בחרדה חילונית גדולה. “מה עם חזון המדינה לביטחון, שיוויון והסדרה בשכונה? מי צריך מלחמה או עוד חורבן לאומי נורא?”

אשר יגורתי ניגב את הזיעה ממיצחו ולקח עוד לגימה קטנה, כנראה בניסיון למתן את הסערה הרגשית העזה.

לא ממש היה מה לומר בתגובה לאמירה מלאת החרדה, שכן הידיעה פורסמה לפרהסיה. למעשה, קצת קשה להסביר לאנשים שהם סתם מפחדים אם יש סיבה מוצדקת לחששות הכבדים.

ציטוט:

בן גביר קרא להקים בית כנסת בהר הבית, ארבל: “חוסר התבונה יעלה בדמים” | תיעוד משינוי המדיניות.
למרות שהמשטרה התעקשה ש”הכללים בהר לא שונו”, ביותר ויותר מקרים תועדו יהודים מתפללים באין מפריע בהר הבית. בן גביר דיבר על “דין שווה בין יהודים למוסלמים”, ארבל תקף. בתיעוד שהגיע לידי ynet נראים המתפללים משתחווים ומתפללים לצד שוטרים שמשוחחים בנחת. נתניהו: אין שינוי בסטטוס-קוו.

עד כאן ציטוט.

אומנם, הנאשם הכריז שאין שינוי במצב הקיים, אבל כהרגלו הוא שיקר לכולם.

על אף איסור הילכתי חמור לעלות להר הבית בגלל החשש לטמא קדושה שמקומה המדוייק אינו ידוע, הפושע המורשע שהעבריין הסידרתי מינה לפקד על המשטרה מכריז על רצון לצפצף על החוק ולהבעיר תבעירה הרסנית, מסוכנת ומזיקה.

רוב האזרחים והאזרחיות במדינה תומכים בהסדרה שתעצור את המלחמה ותשיב את החטופות והחטופים הביתה, אירופה וארצות הברית לא רוצות מלחמה איזורית נוראה, ובמקום רגיעה מגיע לו בריצה פירומן לאומן וגזען עם פח שמן קטן?

מה תועיל לנו הצהרה מתריסה ושגוייה שתבעיר את המזרח התיכון? החזון לציון הוא עוד חורבן ואסון?

בעברית קלה, רצף האירועים שכולל רמיסת חוקים, תקיפת מוסדות דמוקרטיים, ביצוע פשעי מלחמה מזעזעים והצתת עימותים מיותרים בעזרת התגרות ברגשות דתיים עמוקים, מעיד על כוונה זדונית ומאורגנת שתיפגע במדינת היהודים וכל זאת לצרכים אנוכיים, רודניים ואישיים.

הערה אחרונה: בינה שאינה אנושית יצרה את התמונה, אבל נראה שהכוונה והסכנה ברורה גם לה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כנופיית פשע שולטת במשטרה. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן