עבריין מסוכן אחראי לשדה תימן

עבריין מסוכן אחראי לשדה תימן

אולי זה נשמע קצת לא יאומן, אבל נאשם בפלילים מינה פושע מורשע לפקד על השוטרים וזה יצר מצב מאוד מסוכן.

לפי דיווחים בתקשורת, במתקן הכליאה שדה תימן בוצעו פישעי מלחמה, והאחראי הרשמי למעשים המזעזעים הוא השר התוקפן, המרדן והגזען.

סביר שצווי מעצר בינלאומיים יוצאו כנגד האחראים, שכן נקמה אלימה בשבויי מלחמה אינה מיצווה מהכתובים. למעשה, בדמוקרטיה החוקים קובעים שיש קדושה לחיים, ואת המורשעים לא סוקלים באבנים כמו במינהגים הקדומים והיפים אלא סוגרים במקום בו לא יוכלו להמשיך לגרום לנזקים לאחרים.

מי שכנגד החלטת הממשלה ניסה למנוע הכנסת סיוע לאוכלוסייה רעבה וגם אחראי לזוועות שלכאורה בוצעו במתקן כליאה הוא פושע מלחמה. זה אומנם קצת לא נעים לגלות זאת לפרהסייה ההמומה, אבל אם המדווח הוא חלילה נכון הרי שנראה ברור לגמרי שחובש הכיפה המורשע הוא רשע מרושע.

למרבה השמחה, הנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה העבריין שגם אחראי לאסון לאומי נורא וחשוד בבגידה בשבועת הנאמנות שניתנה, כנראה יותר מפחד מישיבה בתא כפושע מלחמה מאשר משותפו המורשע.

ציטוט:

נתניהו ענה לבג”ץ באישון לילה, נגד עמדת בן גביר: לפנות את שדה תימן.
ראש הממשלה אמר כי עמדתו היא שיש להחזיר את המתקן, שספג ביקורת בינלאומית קשה, לייעודי המקורי – כך שעצירים עזתים יוחזקו בו זמן קצר בלבד. עם זאת, תשובת המדינה לבג”ץ חשפה: מספר העצירים בשדה תימן דווקא עלה השבוע.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, דומה שראש הכנופייה מנסה לפתור בעייה חמורה שעלולה לגרום לסיבוכים קשים בערכאה, והוא עושה זאת כגנב בלילה, אולי בתיקווה ששותפו הנחמד כבר כיבה את המנורה ומשמיע נחרה קלה.

לאחר פינוי המיתקן בשדה תימן וחקירה יסודית לגבי מה שאירע שם, סביר שהאחראים יהפכו לחשודים ואז גם למורשעים בפישעי מלחמה מזעזעים. לא בטוח שאפשר להתחמק מזה, גם אם תגיע מאוחר בלילה איזה הוראה בהולה מהעבריין הסידרתי שעדיין שולט כאן על אף הכשלים והסיבוכים המישפטיים.

קישור למאמר בידיעות.קישור למאמר בשם- פידיון שבויים ופוליטיקאים רשעים. קישור למאמר בשם- ראש הממשלה בגד במדינה? קישור למאמר בשם- מניעים זרים, סיכונים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- אולי עמלה זו התשובה? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן