סחיטה כשרה וקרדום קדושה

סחיטה כשרה וקרדום קדושה

קצת קשה להאמין, אבל יש אפשרות שהחרדים שמתחזים לכשרים לא שמעו שיש מלחמה במולדת היהודים.
חוץ מזה, במבחן התוצאה המשרד לשירותי דת כשל בצורה מחפירה. נראה שבורא עולם התעלם מכל התפילות הזכות לישועה, פרנסה טובה ושלווה, ובא לנו אסון לאומי נורא.

אם השירות לא ניתן ובמקום סיוע והקלה הגיע לנו משמיים פוגרום נורא שהוביל למלחמה שלא ממש צלחה, למה שנמשיך לשלם אגרה לשליחי השוכן ברקיע?

עד היום שילמנו לדתיים המשתמטים והם הבטיחו הגנה וכיסוי מלא מאלוהים. במבחן התוצאה, הסחטנים לקחו המון מזומנים, השתמטו משירות על מדים והגיעו לנו אסונות מזעזעים.

ציטוט:

מטולה וקריית שמונה נטושות, המשרד לשירותי דת דורש: תשלמו מיליונים.
היישובים בגבול הצפון נמצאים תחת אש ללא הפסקה, והתושבים פונו בהוראת הממשלה • על אף שהיישובים נטושים כמעט לגמרי, המשרד לשירותי דת דורש מהן סכומי עתק • ראש מועצת מטולה: “אני לא אשלם את הכסף הזה. לאן הגענו?”

עד כאן ציטוט.

כאמור, אם אין שירות לא בטוח שיש סיבה שתהייה ללקוחות המאוכזבים עלות. במידה ותבוא ישועה, אולי הפרהסיה שוב תחוש שיש סיבה לממן את הסחטנים שמנפנפים בקרדום קדושה לצורכי פרנסה.

סביר שהעונשים הקשים נפלו עלינו משמיים בגלל חטאים.

מי יודע? אולי זה לא היה רעיון טוב לתמוך בעבור תקציבים נדיבים בנואף סידרתי שמכזב כשהוא מפריח מילים, חשוד באחריות לאסונות לאומיים, בבגידה בביטחון המדינה בעבור מזומנים וגם מסובך עד צוואר בפלילים?

נו, טוב. הכל ממרומים. ככה זה בחיים.

קישור למאמר במקו. קישור למאמר בשם- במקום ביטחון לאומי יש סיבוך משפטי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “סחיטה כשרה וקרדום קדושה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן