סוף גנב לכליאה
והרי הודעה חשובה לאומה שנבחרה להתכונן בכל דור ודור למכה וצרה רעננה:
אהבת רעך כמוך וההימנעות מגרימת נזקים שלא היו נעימים לך זה עיקרה של התורה הקדושה.
לפיכך, יהדות לא כוללת בקשה לטפח איבה, להסית לפגיעה או ללבות שנאה.
מי שחלילה נוהג בכזו צורה בוגד בעיקרה של התורה, וחוטא לשכינה.
בעברית קלה, קל לזהות מי יהודי אמיתי ומי סתם מתחזה לעברי תקני: שנאה אינה דרכה של תורה. מי שמלבין פנים בפרהסיה, מסית במטרה לפגוע או סתם משמיץ בכוונה רעה בעצם מראה לאומה שהוא חוטא, בור, רשע או סתם זד פושע.
סופם של חוטאים מזיקים להסתבך בפלילים בעוון הפרת החוקים, ולהשלח אחר כבוד למתקני כליאה ציבוריים. ככה זה בחיים, והדבר נועד להגן על הקורבנות התמימים מפני נוכלים סידרתיים, מזיקים אנוכיים, עבריינים נכלוליים ופושעים פוגעניים.
צריך להיות סבלניות וסבלניים. הכל ברצונו של השוכן במרומים, זה שרואה את כל החטאים ומנהל בשמיים בית דין ליצירות וליצירים. לא תמיד העונשים מגיעים מייד לאחד החטאים, וזה נותן לעבריינים זמן להסתגל למחשבה על ישיבה משועממת מאוחורי סורגים למשך כמה שנים.
מטבע הדברים, מי שנאשם בעוון וביזיון מתאמץ לעצור את השעון, ומשתדל ככל יכולתו הזדונית לפגוע בהנהלה, במוסדות החוק בדמוקרטיה הרעה, ובאופן כללי להזיק לציון, אבל זה לא ממש יעזור. ההרשעה הראשונה בסידרה תגיע, ויהייה עימה קלון.
הורדת עבריין סידרתי וכזבן נכלולי מהבמה הציבורית תוודה שהדמוקטיה הציונית תוכל סוף סוף לשוב לחזון המקורי ולעבור מעיסוק טורדני בפושע פלילי לדאגה למצב העם הישראלי.
קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור למאמר בשם- אולי כלום לא היה אבל תבוא הרשעה. קישור למאמר בשם- חיזיון, ביזיון והחזון לציון. קישור למאמר בשם- חטאים, פשעים ושבועת אמונים.
ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.