סדום ועמורה במתקן כליאה

סדום ועמורה במתקן כליאה

הסתה לשנאה, לגזענות, לאלימות ולנקמנות סותרות את עיקר המסר ביהדות, ומעידות על רשעות, אטימות ועברייניות.

פושעים סידרתיים נוהגים לצפצף על חוקים ולפגוע באחרים כאילו אין אלוהים. בכתובים הקדושים מוסבר שהרב חסדו השוכן במרומים לא אוהב כאלה דברים ובאים עונשים קשים וחמורים.

במיוחד בעבור אלה שאין להם אמונה אמיתית בצורך לכבד מיצוות ממרומים נוצרו חוקים אזרחיים ופליליים. למרבה הצער, גם את אלה עבריינים שמתקשים בשליטה ביצרים רעים לא מכבדים, והם מסתבכים בחטאים חמורים.

ציטוט:

בינתיים, לנוכח ההפגנה שנערכה אמש מול ביתה של הפרקליטה הצבאית הראשית, האלופה יפעת תומר-ירושלמי, והקריאות לעברה “בוגדת”, שוקלים בצה”ל להגביר את האבטחה עליה. היא כבר מאובטחת זה כמה חודשים לנוכח איומים על חייה.

גורמים משפטיים בכירים אמרו ל-ynet לנוכח מעצר תשעת חיילי המילואים לחקירה בחשד להתעללות מינית במחבל: “החשדות חמורים, מדובר בחשדות להתעללות חמורה שחייבים להיבדק, חייבים לחקור אותם ועדיף שאנחנו נחקור. החקירות הפנימיות חוסכות חקירות חיצוניות בינלאומיות”.

עוד אמרו הגורמים כי “התעללות בעצירים עלולה לגרום לנזק בינלאומי חסר תקדים שלא נוכל להתמודד מולו והחקירות הפנימיות מגינות על ישראל מבית הדין בהאג. אם לא נחקור ונבדוק, אנחנו קונים לצמרת המדינית והצבאית כרטיס לבית הדין בהאג ולצעדים חמורים כלפיהם ונגד מדינת ישראל.

ציטוט:

רופא במתקן שדה תימן לשרים וליועמ”שית: “כולנו הופכים שותפים להפרת חוק”

במכתב שהועבר לשר הביטחון, לשר הבריאות וליועצת המשפטית לממשלה, מתאר רופא בבית חולים שדה שהוקם במתקן לעצורים עזתים את התנאים במקום ואת החריגות מהחוק שמסדיר את הפעלתו. “רק השבוע שני אסירים עברו כריתת רגליים כתוצאה מפציעות איזוק — ומדובר באירוע שגרתי”, כתב.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? עד היום מתו אצלנו בשבי שלושה עשר שבויים במעצר, ושאר הדיווחים המוראיים מתארים מצב מזעזע, עגום ומר.

טוב שכולן וכולם בעולם יודעים מי השר, זה שהורשע הרבה פעמים בעבר, שממונה על מתקן המעצר.

קישור מאמר בידיעות. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- יהדות וציונות לא כוללות עבריינות. קישור למאמר בשם- בלי הסדרה יש בעייה מתמידה. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי וסיבוך בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן