סביר שהפושע אינו כשיר

סביר שהפושע אינו כשיר

במשך הרבה זמן נעשה מאמץ לא קטן להזהיר מפני הנואף הבוגדני שהפך עצמו מעבריין סידרתי לנאשם פלילי שגם אחראי לאסון לאומי וחשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי.

למרבה השמחה, הפושע התנדב לסבך עצמו עד צוואר בערכאה, וזה מאוד סייע למלאכת ההסברה,

היום די ברור לאומה כולה שהפושע התעלם ממיכתבי האזהרה ששלח אליו הצבא, שהוא אישר מימון של מיליונים לטרוריסטים רצחניים בעזה בעודו מייבש את המתונים עימם כן יש הסכמים בגדה, וכנראה פגע בביטחון המדינה כשאישר לגרמניה למכור למצרים צוללת מסוכנות בעסקה חשודה בעוד שהוא עצמו קיבל עמלה כבידה עליה משרד הביטחן כלל לא ידע.

בקיצור, ללא קשר לשפע ההתרעות, האזהרות, ההסברים בחרוזים עם הדוגמאת והאיורים, הציטוטים בשלל מאמרים מודאגים שהמעידים על בעיות חמורות, שלל המחדלים, הכשלים והאסונות, כבר אין צרך להתאמץ להסביר שפושעים סידרתיים לא משתנים, ושהם מסוכנים לאחרים מחמת היותם אנוכיים וחסרי מעצורים לצרכים אישיים א בגלל קשיים לשלוט בדחפים כגיברים.

ציטוט:

גנץ זעם על שחרור העצורים: “ממשלה שלא ראויה לנהל את מלחמת הקיום שלנו”

יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ זעם היום (שני) על שחרור העצורים מבתי הכלא בישראל חזרה לרצועת עזה. “ממשלה שמשחררת את מי שנתן חסות לרוצחי השבעה באוקטובר ושסייע להסתיר את חטופינו עשתה תקלה מבצעית מוסרית ומורלית – ולכן לא ראויה לנהל את מלחמת הקיום שלנו וצריכה ללכת הביתה”

ציטוט:

לפיד על שחרור מנהל בי”ח שיפא: “המשך ישיר להפקרות וחוסר התפקוד של ממשלת ישראל”

ראש האופוזיציה יאיר לפיד ביקר בחריפות היום (שני) את שחרור מנהל בית החולים שיפא לרצועת עזה. “הפרסום הבוקר והבלאגן בממשלה בנושא שיחרור מנהל בית החולים שיפא, הוא המשך ישיר להפקרות וחוסר התפקוד של ממשלת ישראל שמוביל לפגיעה בביטחון אזרחי ישראל”, כתב. “שר הבטחון לא ידע, השר לבטחון פנים לא קשור, חילופי האשמות. הכל מודלף. ככה נראת התפרקות ערכית ותפקודית”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שכבר אפשר קצת לנוח, שכן הסכנה הלאמית החמורה שגורם הנאשם לאומה שכבר מספיק סבלה עכשיו אינה איזה דבר סודי, חבוי או ניסתר.

במגילת העצמאות כתב שנהייה בית לאומי שיוויוני לעם היהודי, שנשמור על קיומו וביטחונו באופן אחראי ושננסה לבקש לרדוף שלום עם השכנים כדי שיהייה הסדר אזורי. למרבה הצער, הנאשם הפלילי בגד בחובתו לשמור אמונים למדינה ולחוק הישראלי, וזה בעייתי וגם דורש טיפול מיידי.

הפושע פעם הצהיר שלכאורה, אם רק נכבוש את רפיח מייד יבוא משיח.

במציאות, במקום ניצחון באו לנו אסון, מדון, כישלון ויגון. לפיכך, יש צורך דחוף להחליף את השילטון לפני שחלילה יבוא עוד נזק לציון.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הנהגה ראוייה תביא הקלה גדולה. קישור למאמר בשם- הפושע פגע בביטחון המדינה. קישור למאמר בשם- יתכן שמלכות נתניהו תסתיים במעשיהו. קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה. קישור למאמר בשם- בגידה זו לכאורה עבירה די חמורה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן