ניבצרות ללא השתהות

ניבצרות ללא השתהות

לפעמים מבין הרבה מילים משפט קטן אחד מסביר את הסיבה לדאגה, חרדה קיומית ופחד.

ציטוט:

את המשא ומתן עם האמריקנים מנהל השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר בשם ראש הממשלה בנימין נתניהו. צוות המו”מ, שבראשו עומדים ראש המוסד דוד ברנע, ראש השב”כ רונן בר והאלוף ניצן אלון, אינו מעורב במגעים עם האמריקנים.

ציטוט:

מי שנותן לו להיות הראש הוא האשם.
נתניהו הוא ראש הממשלה הראשון בישראל, ואולי בעולם, שלא רק מכהן בתפקיד, אלא גם נאשם במשפט על ידי המדינה שהוא עומד בראשה. כעת על היועמ”שית לפעול בטרם ידיחו אותה הוא ושריו, נבחרי הציבור שכשלו, ולסכל בזמן ההולך ומתקצר את מה שראש הממשלה נתניהו מתכנן כדי לעזור לנאשם נתניהו.

ציטוט:

היועמ”שית לנתניהו: החלטות הממשלה מתקבלות באופן משובש שפוגע בציבור.

במכתב ששלחה בהרב-מיארה צוין כי מזכיר הממשלה יוסי פוקס חרג מסמכות ופרסם חוות דעת “בעלת השלכות כבדות משקל בתחום הביטחוני”. 

עד כאן ציטוט.

מסתבר שאת העיניינים האסטרטגיים הלאומיים הכי רגישים מנהל לבדו נאשם בפלילים, והוא לא מתייעץ עם אחרים כנהוג במשטרים דמוקרטיים.

היועצת המשפטית כבר התריעה על הבעייה, ביקשה הסברים ודרשה תיקונים, אבל למרבה הצער פושעים סידרתיים מצפצפים על חוקים ועושים מה שהם רוצים, אפילו שזה מאוד מזיק לאחרים או חלילה מסכן חיים.

כנראה שאין ברירה אלא להציב בפני עבריינים אנוכיים, חוצפניים ונכלוליים גבולות יותר ברורים ונחושים. סך הכל, חשוב לכבד את שבועת האמונים, לסור מרע, לעשות טוב, לבקש הסדרים ולא להסתבך בחטאים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- יותר מובן שהעבריין הוא סרבן מסוכן? קישור למאמר בשם- הפקרה וציפצוף על מיצווה קדושה. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים והסדרים אזוריים. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “ניבצרות ללא השתהות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן