נחישות, בגרות ואחריות

נחישות, בגרות ואחריות

הנשיא האמריקני הוא דמוקרט ציוני.

ראש הממשלה הישראלי הוא פושע פלילי שאחראי לאסון נוראי.

הנשיא הקודם של אמריקה הוא עבריין סידרתי שכבר הורשע במשפטו הראשון באופן חוקי, ועדיין הוא נאשם פלילי שחשוד בבגידה בעם האמריקאי.

הצאר הרוסי הרצחני והרודני עושה עסקים מפוקפקים עם רשעים וגם מבטיח תמיכה לשילטון האיראני שמצידו מפעיל שליחים תוקפניים, וכל זאת נעשה במאמץ לפגוע במערב החופשי לצורך כלכלי ואנוכי.

המאבק הישראלי באירגון טרור רצחני בדרום והצורך לנטרל עוד אחד שהוא תוקפני בצפון הם כנראה פעולת הסחה שנועדו לערער את הביטחון העולמי.

העימות האמיתי אינו בין ישראל לאירגון טרוריסטי דרומי, צפוני או תימני. במציאות נראה שהחל מאבק גלובלי.

בצד אחד עומדות מדינות מערביות ותרבותיות שמכבדות חוקים ואת המיצוות ממרומים, ומולן ניצב ציר רשע אכזרי, שתלטני, רודני ורצחני שאין לו אלוהים אבל יש לו הרבה משאבים, והוא פוגע בהמון אנשים.

נסיונות לערער את היציבות ואימון הציבור בהנהגה בישראל ובאמריקה הם כנראה חלק מהמזימה. מצד שני, ולהבדיל מתושבי איראן ורוסיה, תקשורת חופשית, מערכת חוק עצמאית ומחאה אזרחית ימנעו הפיכת דמוקרטיה לדיקטטורה בעזרת קנוניה זדונית.

לא ישראל ולא ארצות הברית יכנעו לגישה רודנית, כוחנית ותוקפנית. למעשה, יש אפשרות סבירה שזרועות התמנון יקוצצו ויבוא קץ למזימה העבריינית.

מדינות המערב הדמוקרטיות לא יכנעו לניסיון הפחדה, הטלת אימה והשתלטות אלימה, וזה אומר שכנראה יהייה צורך לנטרל סכנה בצורה נחושה, שלא לומר יעילה.

איראן מאיצה את תוכנית הפיתוח ודוהרת לפצצה? זה חבל, שכן שתי מדינות בעלות יכולות מבהילות כבר הסבירו לעולם בשלווה שהן לא יאפשרו למשטר קיצוני, אלים ותוקפני ליצור מצב מסוכן. מי יצטער אם חלקים באיראן יהפכו לעננת עשן? הגנה עצמית מתירה נטרול סכנה ללא ביזבוז זמן.

ציטוט:

ביידן הכריז רשמית: אני נשאר במירוץ לנשיאות.
אחרי ההופעה המגומגמת במהלך העימות מול טראמפ וברקע הקריאות במפלגה להחליפו, ביידן הצהיר רשמית: “אני המועמד של הדמוקרטים, אני נשאר במירוץ” • בעצרת בחירות בויסקונסין הוא הבטיח: “אני הולך לנצח אותו כמו ב-2020”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? יתכן שעדיף שבבית הלבן יהייה דמוקרט ציוני ולא נאשם פלילי, שהרי אנו כנראה עומדים בפתחו של עימות בינלאומי שידרוש ניסיון מנהיגותי בוגר ואחראי.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- יש טון של זדון בשילטון. קישור למאמר בשם- מניעים זרים, סיכונים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- אולי עמלה זו התשובה? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן