מסר דיפלומטי לנאשם הפלילי

מסר דיפלומטי לנאשם הפלילי

כבוד הנשיא שלנו קיבל מסר חברי ודיפלומטי שנשמע הגיוני, אחראי וידידותי

מצד שני, ברור שאין לבוז’י שום שליטה על אירגון טרור רצחני, והוא אפילו לא מימן את הרשעים באופן נדיב, תמוה ותמידי.

מסיבה זו, מאוד יתכן שהמסר האמריקאי היה בעצם מכוון לנאשם הפלילי, זה העבריין הכזבני שעד עתה סירב וחיבל בכל הצעה לפתרון הגיוני ואנושי.

ציטוט:

מזכיר המדינה בלינקן לנשיא הרצוג: “הגיע הזמן לוודא שאף אחד לא משבש עסקה”

עד כאן ציטוט.

כאמור, לאמריקאים לגמרי ברור שלנשיא הישראלי אין יכולת להשפיע על טרוריסטים ולהביא לשיפור.
לפיכך, מה שבעצם נאמר לפרהסיה זה שאמריקה מתריעה בפני הנאשם בשלל כיתבי אשמה שלא יעז להמשיך לחבל בסיכוי להגיע לעיסקה כמו שעשה עד עתה.

חלילה, הפושע לא יפעל לטובת המדינה, לפי המלצת אמריקה וכל ראשי מערכת הביטחון ששומרת על שלומה של הדמוקרטיה, תהייה לו בעייה אישית חמורה ולא רק עוד יגון לאומה שכבר מספיק סבלה.

הערה אחרונה: יתכן שהמילים- “אף אחד” שבציטוט למעלה בעצם נועדו להזכיר סיפור ילדים ידוע בו החוטם של השקרן צמח כשהוא השמיע דיברי כזב.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- פתרון שימנע יגון דורש רצון. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן