מלחמה תמנע הרשעה?

מלחמה תמנע הרשעה?

בגידה בשבועת האמונים זו עבירה? למה אף אחד לא אחז בדש הבגד של ראש הכנופייה והודיע לו על כך או התריע? חלילה, יתכן שהוא ידע אבל במודע בחר לסכן את המדינה לצרכי פוליטיקה? רק המחשבה מעוררת חלחלה.

ציטוט:

המסר העיקרי של ראש השב”כ לנתניהו לא היה התרעה, הודעה על אירוע בלתי נמנע שצפוי להתרחש. המסר של ראש השב”כ, בעיתוי שבו נמסר, היה בראש ובראשונה התראה, כלומר אזהרה. זו הייתה התראה על-כך שמעשיו של ראש הממשלה עלולים להביא עלינו את סכנת המלחמה.

הבחירה של ראש הממשלה לקדם את החקיקה הזו עודדה את אויבינו לתקוף אותנו, כפי שחזה מראש ראש השב”כ, וחזו שר הביטחון והרמטכ”ל. זו חקיקה, כך ראה מראש כל מי שעיניו בראשו וכך פסק לאחר מכן בג”ץ כאשר נדרש לחקיקה הזו, שגרמה “פגיעה אנושה בעקרון שלטון החוק” ואשר קידומה נעשה תוך הפרת האיסור על נתניהו ליטול בכך חלק, בשל השפעתה האפשרית על משפטו הפלילי. המאפיינים הללו של החקיקה, שהובילו את בג”ץ להכריז על בטלותה.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, התעלמות מאזהרות וציפצוף על החוקים הובילו לאסון לאומי נורא. מי שאחראי למחדל המזעזע עדיין יושב בשררה, וזו בעייה שמאיימת על שלומה, ביטחונה וטובתה של המדינה כולה.

במקום שנדון בהתקדמות ההליכים הפליליים כנגד הנאשם מזה כמעט שנה אנו מתרגשים ובוכים בגלל אובדן חיים. יתכן שהמלחמה שלא נמנעה מעלה עשן ועיניין, וזה מסיט את דעתה של הפרהסייה מההליך המשפטי המתעכב של העבריין? היה יכול להיות הרבה יותר טוב כאן אם גזר הדין הראשון כבר היה מוכן.

אולי כדאי שבית המשפט העליון יתן לראש שירות הביטחון הכללי צו מעצר חוקי כנגד הפושע הסידרתי שמאוד מסכן את ציון. עדיין יש סיכוי להשיב חטופות וחטופים הבייתה בחיים ולא בארון, ורצוי למנוע עוד אסון מלא יגון.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- ניבצרות ללא השתהות. קישור למאמר בשם- הפקרה וציפצוף על מיצווה קדושה. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים והסדרים אזוריים. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן