מיצוות הלבנת פנים לקצינים?

מיצוות הלבנת פנים לקצינים?

כידוע למי שיודעת ויודע בתורה הקדושה חל איסור חמור לסגוד לכל פסל או תמונה, וזה כמובן כולל את דיוקנו של הרבי מלובביץ’ זיכרונו לברכה כשהוא נושא ברכה ועושה פוזה מרשימה למצלמה.

למרבה הצער, על אף סיפור עגל הזהב והעונשים שהגיעו בכל פעם שהעם סטה לעבודה זרה, עד היום יש כאלה שלא מבינים שרוח ואמונה אינם מזוזה, כיפה, ציצית, דיאטה, תליון מוזהב או תמונה.

למעשה, הבעיה הזו מאוד מזיקה לעם ישראל מאז תקופה ארוכה, ולאחר כל סטייה מעיקרה מגיעה הענשה. חוץ מזה, על פי האמונה, משיח יגיע כאשר נצליח לתקן את העולם וכולם יכבדו את זולתם. כשהוא יבוא תהייה תחיית המתים ויהייה שלום לכולם במקום שישפך דם.

במבחן התוצאה, לא ממש בטוח שהמשיח הגיע שהרי דבר מכל המתואר למעלה לא אירע, אבל זה כנראה עיניין של אמונה ולעיתים יש בעיות בהבנת המקרא.

ציטוט:

ערוץ 14 פרסם סרטון נגד הרמטכ”ל; דובר צה”ל: “הסתה בעת מלחמה”

הערוץ פרסם אמש סרטון בו נראה רא”ל הלוי מופתע מלוגו של משיח שהודבק על מדי צה”ל. תא”ל הגרי כתב מכתב להנהלת הערוץ: “לא ייתכן כי ערוץ תקשורת בישראל יאפשר במה לתכנים מסיתים נגד צה”ל בעת מלחמה”, והוסיף, “התוכן ששודר הוא חציית קו אדום”

ציטוט:

איסור עשיית פסל ביהדות כולל שתי מצוות לא תעשה מהתורהאיסור עשייה או קניה של פסל עבור עצמו, ואיסור עשיית פסל בידיו, אפילו עבור אחרים. האיסור הראשון הוא הדיבר השני בעשרת הדיברות. מטרת איסורים אלו להרחיק את האדם מעבודת אלילים.

מלבד איסורים אלו, מצווה התורה גם שלא להשתחוות לפסלים ולא להרשות את קיומם בארץ ישראל.

המצווה הראשונה נלמדת מהפסוק בספר שמות: ”לֹא תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל וְכָל תְּמוּנָה אֲשֶׁר בַּשָּׁמַיִם מִמַּעַל וַאֲשֶׁר בָּאָרֶץ מִתַָּחַת וַאֲשֶׁר בַּמַּיִם מִתַּחַת לָאָרֶץ.” (ספר שמותפרק כ’פסוק ג’). איסור זה מופיע מיד לאחר האיסור הראשון במקרא על עבודה זרה בכללותה.

עד כאן ציטוט.

הניסיון של ערוץ תקשורת לטעון שמפקד הצבא לכאורה לא מתפעל מתמונה שאינה במקומה מראה מאמץ להאשים את הצבא, כאילו שמימון טרוריסטים רצחניים בעזה או הפקרת החטופות והחטופים במחילה הייתה באחריותו הישירה.

במציאות, הכנופיה העבריינית שבהנהלה אשמה בכל מה שקרה והוביל לאסון הנורא, שהרי זה התרחש במשמרת שלה. הניסיון להלבין פנים ברבים לקצינים אחראיים מעידים על בהלה, חרדה ורצון להתחמק מהענשה. קוראים לתעלולים הללו- הנדסת תודעה.

כל יהודי צריך קצת להזדעזע כשהוא רואה סגידה עיוורת לאיזה תמונה שאינה באמת השכינה בכבודה ובעצמה, שהרי יש הוראות מפורשות נגד זה בתורה. כל הכבוד לרמטכ”ל על שזיהה שיש בעיה בהבנת המקרא.

קישור למאמר בוואלה. קישור לויקיפדיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן