מה עדיף? תלונות או פתרונות?

מה עדיף? תלונות או פתרונות?

חשוב לזהות בעיות מסוכנות לפני שבאות צרות, כישלונות, תקלות, מלחמות או אסונות.

טוב שהיועצת המשפטית לממשלה מנסה להסביר לכנופייה העבריינית שהשתלטה על הנהגת המדינה שיש ערך לשבועת הנאמנות שניתנה במליאה. למעשה, אסור לצפצף על חוקים והחלטות שופטים, ולא ראוי ששרים בממשלה מתעלמים מרמזורים, גורמים לנזקים ומסתבכים בהליכים משפטיים.

בעברית קלה, המשפטנית הנכבדה מספרת שחברי ההנהלה לא מכבדים את החוק במדינה, וזו בעייה חמורה.

ציטוט:

היועמ”שית במכתב חריף לנתניהו: “הקבינט אינו עיר מקלט להחלטות לא תקינות”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה נחמד שיש הבנה שהכנופייה העבריינית מצפצפת על חוקי המדינה ועושה מה שהיא רוצה ללא התחשבות בסכנה לאומה. מצד שני, לא בטוח שזיהוי התקלה מספיק כדי לפתור את הבעייה.

בהתחשב בעובדה שחברי ההנהלה לא מכבדים את החוק במדינה וראש הכנופייה נאשם בשלל כיתבי אשמה, אחראי לאסון לאומי נורא, קיבל מכתבי אזהרה משתי ועדות חקירה וגם חשוד בבגידה בשבועת הנאמנות שניתנה, יתכן שהגיע הזמן שהדמוקרטיה תגן על עצמה מפני הקמים לכלותה.

אולי הגיע הזמן שהיועצת המשפטית תגיע למסקנה שהכנופייה העבריינית בוגדת בשליחותה וגורמת סכנה למדינה שכבר מספיק סבלה? מה עדיף? להשמיע תלונה או לתקן את הבעייה ללא השהייה?

הערה אחרונה: את האיור סיפקה לנו בינה, שהיא בעצם מכונה חסרת תובנה. במציאות הנאשם עדיין מנהל את המדינה ועוד לא הסתיים ההליך המשפטי בערכאה.

קישור למאמר בישראל היום. קישור למאמר בשם- עבריינים מסתבכים עם שופטים. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן