מבוגר אחראי וחוצפן מרדני

מבוגר אחראי וחוצפן מרדני

טוב לדעת שלפחות באמריקה יש מבוגר אחראי, שהוא גם דמוקרט ציוני, שכן יש צורך לשים גבול ברור בפני עבריין גזעני, סרבני וחוצפני שרוצה להצית עימות עולמי.

ציטוט ממאמר בוואלה:

עוד חוזר הניגון: הממשל האמריקני שוב הציל אותנו מצרה – מתי נחזור ללכלך עליהם שוב?

מפקד סנטקום הצטלם כאן השבוע עם הרמטכ”ל ושר הבטחון. שר ההגנה אוסטין אמר בקולו שארה”ב תגן על ישראל. הנשיא ביידן הורה להפעיל את כל עוצמתה של אמריקה כדי לעשות את זה. אם נשרוד גם את המשבר הזה, כמה זמן יקח לדעתכם למכונת הרעל הביביסטית להתהפך על הממשל האמריקני?

ציטוט:

הבית הלבן: עמדתו של סמוטריץ’ תוביל למותם של חטופים ישראלים ואמריקאים.

דובר הבית הלבן הצהיר כי ביידן “לא יאפשר לקיצוניים, כולל אלו שבישראל, לחבל בשיחות”. לדבריו, “סמוטריץ’ מציע שהמלחמה צריכה להימשך ללא הגבלת זמן. הטיעונים שלו שגויים לחלוטין ומטעים את הציבור הישראלי”

דובר הבית הלבן לענייני ביטחון לאומי, ג’ון קירבי אמר כי הצהרותיו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ נגד עסקה עם חמאס “מקריבות את חיי החטופים הישראלים והאמריקאים”. הוא הוסיף כי הנשיא ג’ו ביידן “לא יאפשר לקיצוניים, כולל אלו שבישראל, לחבל בשיחות”.

לדברי קירבי, “בימים האחרונים ראינו כמה הצהרות מכמה גורמים בישראל שתוקפות את העסקה. זה לא רק שגוי אלא גם מסכן את חייהם של החטופים וחותר תחת האינטרסים הביטחוניים של ישראל עצמה”. קירבי אמר על טענתו של סמוטריץ’ שהמשמעות של עסקה היא כניעה לחמאס כי “סמוטריץ’ מציע שהמלחמה צריכה להימשך ללא הגבלת זמן… הטיעונים שלו שגויים לחלוטין ומטעים את הציבור הישראלי”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? אמריקה נותנת לנו עזרה מדינית, כלכלית וצבאית כבירה מאז תקופה ארוכה ושר האוצר מספר לציבור שהיא לכאורה פוגעת בביטחון המדינה או זוממת לסכן אותה? השר עם השערות המטופחות על הפנים סבור שהטיענים המופרכים שלו ישמעו הגיוניים?

במציאות שאינה ניסיון נואש להנדסת תודעה והפצת דיבה, גם הסכם ההסדרה האחרון שעל השולחן הגיע לשם באישור ראש הכנופייה, והוא כלל אינו הסדר כניעה שלכאורה הוכתב מלמעלה אלא נתיב למניעת סכנה לאומה, זו ששלום הוא חזונה.

יהודים מאמינים אומרים- “שים שלום” שלוש פעמים ביום. מה אומרים קיצונים גזעניים ועבריינים לאומניים? למה המתחזים לכשרים עם כיפות על הראשים בעצם מורדים במצווה בכתובים לצרכים אנוכיים ופוליטיים ללא התחשבות בקדושת החיים?

למרבה הצער, פעמיים בעבר כבר סבלנו מחורבנות לאומיים בגלל קיצונים לוחמניים, פלגניים, מרדניים ומסוכנים. האם הפקנו לקחים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- פורעים תוקפים ומוסדות דמוקרטיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן