לנאשם הפלילי יש סיבוך בינלאומי?

לנאשם הפלילי יש סיבוך בינלאומי?

על פי הדין הבינלאומי מניעת סיוע אזרחי נחשב לפשע מלחמה שאינו מוסרי. למעשה, גם התעללות בשבויים במתקן כליאה זוועתי מהווים עילה להרשעה ומתן עונש משמעותי.


למרבה הצער, הכנופייה העבריינית שתפסה את השילטון בדמוקרטיה העברית פועלת בצורה שאינה מוסרית, וזו הגדרה יחסית נימוסית שכן במציאות לחלק ניכר מהפושעים יש בעייה משפטית.

ציטוט:

כך המכתב החריג מארה”ב עלול לסבך את ישראל בהאג.
צווי מעצר נגד נתניהו וגלנט – בקרוב? המכתב האמריקני שמאיים באמברגו נשק חשף כי ישראל נאלצה להתחייב במרץ לשנות את מדיניות הסיוע ברצועה, ועלול לשמש נסיבות ראייתיות חזקות לשימוש התובע. אלה הדברים שצריך להוכיח קארים חאן, וכך מסייע לו הפרסום.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שיש בעייה עם העברת הסיוע לאזרחים בעזה, וקצת לחץ פתר אותה. המסקנה ברורה: ההנהלה בישראל מנסה לפעול בצורה שאינה חוקית או מוסרית, וזו תקלה רצינית. כאמור, מניעת מזון מאוכלוסיה נצורה בזמן מלחמה זה פשע, ועכשיו לגמרי ברור שזה בדיוק מה שקרה.

למרבה השמחה, המימצאים המזעזעים ממיתקן הכליאה הנורא והפירסומים הרבים לגבי מניעת העברת מזון לאוכלוסיה רעבה מאוד יסייעו לבית המשפט הבינלאומי להגיע למסקנה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- פשע מלחמה וצו מעצר מייצגים בעייה. קישור למאמר בשם- הפושע הסידרתי הוא עבריין בינלאומי? קישור למאמר בשם- פשע מלחמה במתקן כליאה? קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן