לא כל הנוצץ הוא פרה מזהב

לא כל הנוצץ הוא פרה מזהב

בתורה כתוב- לא תעשה לך פסל וכל תמונה. בנוסף, גם כתוב- לא תחמוד, אבל לא כולם מתחשבים בהוראה.

ללא קשר, מסופר למאמינים שהעם פעם איבד סבלנות ועבר לסגוד לפרה זהובה, וזו הייתה טעות קשה.

לפי הכתוב במגילה הקדושה, בכל פעם שסטינו ממיצות התורה, אלה שכוללות איסור על התנהגות מזיקה כגון ניאוף ובגידה, חמדנות ורמייה, הגיעו עונשים מהרב חסדו השוכן ברקיע, ורק אז הארץ שקטה ארבעים שנה.

לעת עתה, עדיין אנו סובלות וסובלים ממהומה אלימה, ועוד לא באה הסדרה או רגיעה. לא ברור מדוע הפושע אישר מימון של מיליונים רבים לטרוריסטים רצחניים, אבל אולי וועדת חקירה פעם תספר לנו את הפרטים המזעזעים. נראה שהעם חשב בטעות שפושע סידרתי הוא שליחו של הבורא השמיימי, ורק לאחרונה מתגלה הטעות שכן המצב נוראי.

האחראי לאסון מזעזע נשוי למורשעת לקוייה. הזוג שהסתבך בערכאה אירגן לעצמו ארמון מעופף בעלות כבירה על חשבון הפרהסיה. יש להם שם חדר שינה, מיקלחת ומערכת בידור משוכללת ומאוד יקרה. גם בית חולים, חדר ניתוחים, מערכות תיקשורת ואפילו אמצעי הגנה נגד איומים קיימים שם, העיקר שיהייה להם נעים. נחמד להנות מפינוקים במרומים ולחוש מוגנים.

ציטוט:

“כנף ציון” הוא מטוס מדגם בואינג 767 בן כ-20 שנה, ורבות כבר נכתב על העלות היקרה של הפיכתו למטוסו הרשמי של ראש הממשלה. הוא נחת לראשונה בישראל ביולי 2016 ומאז עבר תהליך ארוך של שדרוג, שיפוץ, התאמה וגם לא מעט מאבקים על ההחלטה האם הוא ימריא או לא. מדובר במטוס המכיל 120 מושבים – אבל בינתיים הוא יכול להטיס רק 80, וגם זאת בעקבות אישור חריג. כשליש מהמטוס שזוכה לכינוי “אייר פורס 1 הישראלי” שייך לראש הממשלה וכולל חדר שינה, מקלחת קטנה, מראת איפור ומושבים למאבטחים ולמזכירות.

בעבר פורסם כי במטוס הושקעו כ-730 מיליון שקל, אך מנגד בלשכת ראש הממשלה אמרו שהסכום בפועל עמד על כ-400 מיליון כפי שקבע בזמנו הקבינט. בדוח מבקר המדינה שפורסם במרץ 2022 נכתב כי במטוס בוצעו שינוים ביטחוניים באיחור, בין היתר בגלל שילוב מאוחר של דרישות שב”כ, המאבטח את ראש הממשלה. עלויות המטוס התייקרו גם בשל שינויים של עיצוב וספות שדרשה לשכת ראש הממשלה נתניהו למתחם האישי שנבנה עבורו במטוס, ועלו במצטבר כ-60 מיליון שקלים.

בין היתר נוספו למטוס בשלב מתקדם גם מקלחון בעלות של 4.3 מיליון שקלים, מערכת בידור בעלות של שני מיליון שקלים ומערכת שקעי חשמל, גם היא בעלות של שני מיליון שקלים. במטוס יש גם חדר ניתוחים, בדומה ל”אייר פורס 1″ של נשיא ארה”ב. הוא ממוקם בתוך חדר הדיונים במטוס, ו”בלחיצת כפתור” הוא מוסב לחדר ניתוחים שבו ניתן לבצע בעת מקרי חירום ניתוחים מצילי חיים.

עד כאן ציטוט.

בתהילים מומלץ לסור מרע, לא להסתבך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה ובבגידה בשבועת האמונים שניתנה, לעשות טוב גם לאחרים ולא רק בעבור עצמך, ולבקש שלום והסדרה, למעשה, כל אלה הן גם חלק מחזון המדינה וחוקיה. חמדנות, אנוכיות, נהנתנות, רהבתנות וחוסר התחשבות לא ממש מראות כבוד לשבועת הנאמנות.

חבל שהנאשם בפלילים לא מציית לחוקים. כנראה שבגלל ההסתה לשנאה האומה הוסתה מדרכה, תורתה וחזונה, בחרה בפושע שמכזב באופן משכנע, ועכשיו אנו משלמים את מחיר הטעות הקשה.

הזוג המלכותי ששולט בדמוקרטיה כנראה לא קולט שהרשעות בערכאה ושלל אישומים פליליים חמורים שכוללים בגידה בשבועת האמונים למדינה הם בעייה.

הארמון המעופף שלהם עלה הרבה יותר מידי כסף למדינה, ותקופת שילטונם מתקרבת לקיצה, כנראה בגלל שבמשמרת שלהם התרחש אסון לאומי נורא. יתכן שיבוא מסע מתוקשר לאמריקה, אבל הזוג המלכותי בקרוב יפרד מתפנוקי השררה.

יש אפשרות די סבירה שדי במהירה הנאשם יודח, יורשע ויחייה בתא במתקן כליאה. מסיבה זו סביר שנחזה בו ובמורשעת הלקוייה בקרוב עולים לארמון המעופף לנסיעת הפרידה.

בגין היה מנהיג גדול, והוא ישן על הכיסא בטיסות לאמריקה. הנאשם בפלילים גרם לאסונות לאומיים נוראיים, אבל רוצה לטוס בארמון יקר שנבנה במיוחד רק בעבורו וכולל שלל תפנוקים.

כנראה שיש קצת הבדל בין חמדנות לצניעות, כמו שיש שוני בין הגינות לעבריינות.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הגורל הלאומי ועבריין סידרתי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן