כנופיית פשע שולטת במשטרה

כנופיית פשע שולטת במשטרה

כדי לשמור על הסדר הציבורי, קיום החוק ולמנוע פשע בדמוקרטיה יש משטרה.

למרבה הצער, בדיקטטורה כוח השיטור החמוש לא מגן על החוקים או האזרחיות והאזרחים אלא על השליטים.

ציטוט:

דני לוי מונה למפכ”ל: משילות וריבונות – אבני יסוד. ניאבק במי שינסה לפגוע בסמכות השלטון.
מי שהיה מפקד מחוז חוף מונה רשמית למפכ”ל המשטרה. לאחר שקיבל את הדרגות הבטיח להילחם בפשיעה, לספק ביטחון אישי לאזרחים ולשמור על זכויות האדם והחברה. בן גביר: “דני מביא אג’נדה ציונית-יהודית. אנחנו בעלי הבית והגיע הזמן שנמשול”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? פושע מורשע ממנה קצין חסר ניסיון לפקד על המשטרה ויוצאת לציבור הצהרה תמוהה שמשנה את תפקיד המשטרה? אז מה, עכשיו במקום להגן על החוקים והאזרחים לובשי המדים יגנו על פוליטיקאים עבריינים? השוטרים כבר לא יתפסו גנבים?

אולי במקרה יש למישהו כוונה לרמוס ולדרוס את הדמוקרטיה כדי להמנע מהדחה, הרשעה וישיבה בתא?

ראש שירות הביטחון הודיע לאחרונה שאין במדינה משטרה שמבצעת את תפקידה, והכוונה היא כנראה לעובדה שבזמן האחרון היא מזניחה את שליחותה, דבר שמאוד מסכן את הדמוקרטיה.

כנראה שלא תהייה ברירה אלא לבקש מבית המשפט העליון, משירות הביטחון הכללי ומהצבא להגן על הדמוקרטיה מפני הפושעים הסידרתיים והמסוכנים שקמים לכלותה.

להתקשר למשטרה כדי לדווח על הבעייה החמורה לא יביא ישועה. סך הכל, הניסיון בזמן האחרון מראה שהיא לא תמיד מגיעה לבצע את תפקידה לשירות הקהילה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “כנופיית פשע שולטת במשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן