כנופייה עבריינית דורסת את הדמוקרטיה

כנופייה עבריינית דורסת את הדמוקרטיה

הנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם אחראי לאסון לאומי נורא מינה פושע מורשע לפקד על המשטרה, כנראה במטרה למלט עצמו מהרשעה וישיבה במתקן כליאה.

אומנם, המינוי פסול ותמוה, אבל דומה ששומרי הסף במדינה לא מתרגשים מרמיסת מוסדות הדמוקרטיה, אולי אוהבים את הפושע שמנהל את המדינה או סתם נתונים לאיומים וסחיטה. ללא קשר לסיבה, נראה שהכנופייה העבריינית עושה מה שהיא רוצה, והדבר פוגע במדינה, בחזונה ודרכה.

במציאות, החוק שולט במדינה, אבל פושעים סידרתיים השתלטו על ההנהגה והם רומסים אותו ברגל גסה. בקצב הזה, בקרוב תסתיים ההשתלטות העויינת על מישרדי הממשלה, ואולי נהפוך למדינת משטרה שדמוקרטיה אינה ממש דרכה.

ציטוט:

הקצין ששינה את הסטטוס-קוו בהר הבית יפקד על מחוז י-ם, מזכירו הביטחוני של בן גביר יפקד על המשטרה בגדה.

תנ”צ אמיר ארזני, ששימש כממלא מקום מפקד המחוז, ייכנס לתפקיד באופן קבוע לאחר שאפשר את התפילות הקולניות ושיעורי התורה בהר הבית. תנ”צ משה פינצ’י, שיפקד על מחוז ש”י, נחשב לעושה דברו של בן גביר והנהיג יד רכה כלפי המפגינים שפרצו לבסיס בית ליד.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שכנופייה עבריינית עושה מאמצים גדולים להשתלט על מוקדי הכוח בדמוקרטיה הישראלית, וזו בעייה לאומית. פושעים שממנים משתפי פעולה בעצם פועלים כדי להנציח שליטה.

אז מה יציל את המצב? המערכת החוקית תצא לפעולה משפטית בצורה מיידית או שצריך שתמשך המערכה הדמוקרטית האזרחית?

חלילה, הממשלה העבריינית לא תציית לפסיקות בית המשפט והמשטרה תסרב לבצע את תפקידה לשמור על החוק במדינה תבוא לנו מהומה קלה. למעשה, זה כנראה לא יגמר עד שהפושע יעצר וימונה מנהיג ישר וטוב יותר.

בסרט ישן, מטריד ומפחיד בשם “התפוז המכני” רואים מצב מזעזע שבו פושעים, ביריונים ועבריינים מקבלים מדים ואז מעוללים לאזרחים דברים נוראיים. משום מה, הדיווח האחרון מעלה הירהורים נוגים לגבי מסרים עתיקים שבזמנו נחשבו הזויים.

הנאשם בשלל תיקים פליליים מינה פושע שהורשע בערכאה די הרבה פעמים כדי לפקד על השוטרים, ושני הפושעים עכשיו מקדמים מפקדים צייתניים שכמוהם ירמסו אזרחים וחוקים?

הניסיונות להשתלטות עויינת על מוסדות המדינה ישמחו את התושבות והתושבים? כל השופטים הרמים ושומרי הסף יחושו עליזים, שמחים ורגועיט?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- יועצת משפטית וכנופייה עבריינית. קישור למאמר בשם- ניבצרות ללא השתהות. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן