כנופייה אלימה ומזיקה

כנופייה אלימה ומזיקה

הפושע, זה העבריין שבמשך שנים אישר העברת מיליונים רבים לטרוריסטים רצחניים, שמנע שש הצעות לחיסול סיכונים, שהתעלם מכל המתריעים והמזהירים ושלכאורה בגד בשבועת האמונים, מאוד אוהב להסתרק, להתאפר, ולדבר על ניצחון מוחלט למיקרופונים הספקניים.

במציאות שאינה הנדסת תודעה והפרחת כזבים לצרכים פוליטיים ואנוכיים, למדינה, ללבנון ולעזה נגרם נזק כביר בגלל המשפחה הלקוייה, מעלליה, כשליה ומחדליה.

במקום ניצחון מופלא והשבת הביטחון קיבלנו אסון, מדון, הרס ויגון.

לא ממש ברור מדוע פושע סידרתי שמסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, שאחראי למצב לאומי מעורר דאגה ולכאורה גם אשם בכישלון ואסון נורא עדיין מנהל את המדינה.

מי יודע? אולי צו מעצר בינלאומי יפתור את הבעייה בשבוע הבא. סך הכל, שומרי הסף במדינה כנראה אוהבים את הפושע או נתונים לאיומים וסחיטה. עד כה, הם אישרו לפושע מסוכן לכהן במשרה הכי רמה כאילו שאין בעייה, וזה קצת תמוה.

ציטוט:

עזה מכוסה ב-40 מיליון טונות של הריסות. פינויין יארך כ-15 שנה.

על פי ההערכה של האו”ם, 137,297 בניינים ברצועת עזה נפגעו בהפצצות, ואתרי הריסות ענקיים מכסים 5 קילומטרים משטחה. עוד על פי האו”ם, השירותים ברצועת עזה חזרו לרמתם בשנת 1980. “הפצצות שהוטלו משנות את הנוף, נוצרו גבעות חדשות”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שבמקום סיכולים ממוקדים ההנהלה הורתה לצה”ל לגרום נזק ניכר, והשיקום יהייה מאוד ארוך וגם יקר.

מעניין אם ראש הכנופייה שוב יסכים להעביר לעזה המון מימון מקטאר במיזוודה, לכאורה למען בנייתה ושיקומה, שכן משום מה היא חרבה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- למה פושעים בוגדים בעבור מזומנים? קישור למאמר בשם- ראש הממשלה בגד במדינה? קישור למאמר בשם- מניעים זרים, סיכונים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- אולי עמלה זו התשובה? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן