כבוד השר כבר הורשע בעבר

כבוד השר כבר הורשע בעבר

נאשם בשלל כיתבי אשמה שגם אחראי לאסון לאומי מזעזע, להתעלמות ממיכתבי אזהרה ולאישור מימון לטרוריסטים רצחניים בעזה, מינה פושע מורשע לפקד על המשטרה.

העבריין הנכלולי ביצע את המחדל המוסרי הנורא בתיקווה לקבל תמיכה שתחלץ מהדחה, הרשעה וישיבה במתקן כליאה. למרבה הצער, השר לביטחון לאומי הוא פושע סידרתי, וגורם לנזק לאומי.

סביר שמה שקרה במתקן הכליאה בשדה תימן יחייב ועדת חקירה, אחרת הממונה יהפוך לחשוד בביצוע פישעי מלחמה, כנראה בגלל סיבה שעימה הצדקה. למעשה, גם אם בישראל רשויות החוק לא יפתחו מייד בבדיקה יתכן מאוד שהפושע יזומן להאג היפה.

השר הממונה על הביטחון הלאומי משקר לציבור. בנוסף, הוא גם ניסה לקבור ראיות ולחלק נשקים לחברים בניגוד להוראות, הוא מתעלם מרמזורים אדומים ואפילו ניסה להתערב בצורה פסולה בעבודת המשטרה בניסיון למנוע אבטחה לשיירות סיוע, שזה פשע.

בעברית קלה, הפושע המורשע שהנאשם מינה לפקד על המשטרה גורם נזק ביטחוני, חברתי ומדיני למדינה, וזה קצת בעייה. בעזרת השם, בית המשפט הבינלאומי יזמן אותו להזיע בערכאה, והוא יוענש וישלם.

ציטוט:

השב”כ נגד בן גביר: זריית חול בעיניי הציבור. האחריות למצוקת מקומות הכליאה – עליו.
השר לביטחון לאומי האשים את ראש השב”כ בכך שדרש להטיב את תנאי האסירים ואיים שישוחררו • בשב”כ הכחישו את הדברים והשיבו במתקפה: “מדובר בשקרים שלא היו ולא נבראו. התרענו על מצוקת מקומות הכליאה והפגיעה בביטחון המדינה כתוצאה מכך – האחריות לכך היא על המשרד לביטחון לאומי” • השר ארבל הגיב על העימות בין השניים בקבינט: “מצופה מרה”מ למנוע את ההשתלחות נגד מערכת הביטחון”

ציטוט:

בניגוד לטענת הדרג המדיני – הקבינט ידע על ההחלטה לשחרר מחבלים לעזה.

בניגוד לטענת הדרג המדיני, הקבינט המדיני ביטחוני ידע על החלטת השחרור ההמוני לעזה. בדיון הקבינט שהתקיים ביום חמישי האחרון, התריע ראש השב”כ רונן בר בפני שרי הקבינט על השחרור המתקרב: “נוכח האיום הביטחוני אנחנו נדרשים לבצע כמות מעצרים גדולה, אבל כמעט מידי יום חלק מהם מתבטלים ברקע המצוקה במקומות הכליאה”.

לפי שרים שנכחו בקבינט, בר סיפר כי בימים הקרוב צפויים לשחרר אסירים בכמות גדולה, אך הקבינט לא ניסה להפוך את ההחלטה. משב”כ נמסר בתגובה: “איננו מתייחסים לנאמר בדיונים סגורים ומצרים על הדלפות אלה”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שההנהלה משקרת לציבור ללא בושה, עושה זאת מהמקפצה לצרכי פוליטיקה, והדבר מזיק ומסכן את האומה. אולי כדאי שמערכת החוק תעצור את הכנופייה ללא השהייה או תדיח אותה לפני שיבוא עוד אסון נורא.

קישור למאמר ב- N12 קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- אולי הליקויים אשמים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “כבוד השר כבר הורשע בעבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן