יתכן שמורשעת לקוייה שולטת במדינה?

יתכן שמורשעת לקוייה שולטת במדינה?

לפי שמועה עקשנית, מטרידה ומדאיגה, יש אפשרות שהמורשעת הלקוייה מנהלת את המדינה, שכן לכאורה יש לה שליטה מלאה בפושע הנכלולי, זה העבריין הסידרתי שגם חשוד בבגידה לא רק בה אלא גם בשבועת האמונים למדינ,ה ועוד נושא באחריות לאסון לאומי נורא.

לידיעה שפורסמה ונידונה אין הוכחה מרשיעה שיכולה לשמש כראייה קבילה בערכאה. מצד שני, קיימת עדות בשבועה מדיון משפטי בערכאה לגבי קיומו של מסמך שאם היא נכונה, יתכן שהדבר מסביר את מצבה העגום והמזעזע של האומה.

ציטוט:

העיד בשבועה: לבנימין ושרה נתניהו יש הסכם, העונש – כל נכסיו יועברו אליה.

דוד ארצי העיד בתביעת הדיבה שהוגשה נגדו וחזר על טענתו שראה “חוזה סודי” שנחתם בין בנימין ושרה נתניהו: “נכתב שהיא מאשרת מינויים של הרמטכ”ל, ראש המוסד וראש השב”כ”. עו”ד שמרון שתבע אותו: “הכול הבל ורעות רוח, שקר וכזב”

עד כאן ציטוט.

לפי דבריו הנחרצים של עורך הדין המשפחתי אין בעדות שניתנה בשבועה דבר, וזאת אולי משום שההסכם המדובר שמור באיזה כספת נעולה של מישהו קרוב, נאמן ומקושר, כזה שעימו ניתן לחתום עיסקה בלי שהפרהסייה תדע על מה שניסתר.

במבחן התוצאה, נראה שהפושע מציית למורשעת הלקוייה. למעשה, עם השנים פורסמו המון עדויות על מרואיינים מאוד בכירים שיצאו מופתעים לאחר שהרעייה פתאום באה כדי לוודא שהם יגלו נאמנות אישית למשפחה הלקוייה. בפרשת המגנומטרים נודע לציבור שיורש הצר והמורשעת הלקוייה מעורבים עד צוואר בסוגיות רגישות שקשורות לביטחון המדינה, ויש עוד דוגמאות לבעייה.

את הסכם הכניעה לכאורה רק נותן העדות בשבועה ראה. למרבה הפליאה, עורך הדין של המשפחה מספר שלא היה ולא נברא. טוב שהפרקליט האישי לא אמר- כלום לא יהייה כי דבר לא היה.

מעניין אם המשפטן של העבריין סבור שחוץ מימנו ובני הזוג שאותם הוא משרת בהכנעה ומתוך קירבה מאז תקופה מאוד ארוכה אף אחד נוסף לא ראה את מסמך ההסכמה? מצד שני, זו רק השערה מלאת פליאה, שהרי העדות לגבי קיומו של הסכם הכניעה ניתנה בשבועה.

אז מה, יתכן שהמורשעת הלקוייה שפעם הבטיחה לנו אדמה שרופה היא זו שאחראית להבאת פושע מורשע לפקד על המשטרה? לאסון השבת השחורה? לתבעירה בצפון שרק מחמירה?

בגללה עדיין אין הסדרה? באשמתה הפושע קיבל עמלה כבירה מעיסקת צוללות חשודה בלי שמישרד הביטחון ידע? זו היא זו שהמליצה שטרוריסטים רצחניים בעזה יקבלו המון מיליונים במיזוודה בזמן שבעלה לכאורה לוקח לעצמו עמלה כבירה?

זה לא באמת משנה אם יש או אין מסמך משפטי שמחייב את ראש הממשלה לציית לרעייתו הלקוייה אחרי שגם היא תפסה אותו בבגידה. מה שהרבה יותר חשוב זה טובת האומה, שלומה, ביטחונה, כלכלתה, וכן מצב הבריאות, החינוך, הדיור והרווחה שמספקת ההנהלה.

לאור המצב הנורא בתקופה האחרונה, לא בטוח שההנהלה עושה עבודה טובה וזה כלל לא ממש משנה מי חתום על מה.

בדיעבד, יתכן שבית המשפט כן היה צריך לבקש מהמשפחה הלקוייה שתוכיח את יכולתה, כושר שיפוטה ותקינותה באיזה בדיקה. סך הכל, ראש הממשלה לשעבר סבר שיש בעייה של כשירות בראש הממלכה, אבל הטענה מעולם לא נבדקה בצורה יסודית באיזה קליניקה מיקצועית בעלת תעודת הסמכה, וזה מעורר קצת תמיהה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה. קישור למאמר בשם- למה פושעים בוגדים בעבור מזומנים? קישור למאמר בשם- גם המורשעת הלקוייה מזיקה למדינה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “יתכן שמורשעת לקוייה שולטת במדינה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן