יתכן שהשרביט יועבר לסגנית

יתכן שהשרביט יועבר לסגנית

העברת השרביט הנשיאותי באמריקה לסגנית, שנראית אישה אמיצה, רהוטה, נבונה, משכילה, ישרה, נאמנה, עמידה ונחושה, הוא מעשה שעשוי לגרום לעולם כולו להביט בה ולתמוה, או לחוש תיקווה.

מי היה מאמין שנקבה מסוג אישה, שלפי מראה היא אינה אפילו ורודה אלא קצת חומה, אי פעם תנהיג את הדמוקרטיה הכי גדולה, זו שעקרונות השיוויון, החופש, הכבוד ההדדי, הזכות להגנה מפני רשעות ורודנות, וכן ההגינות, האנושיות, הסובלנות והעצמאות חרוטים ומקובעים בחוקתה?

למעשה, מועמדת שחומה, דמוקרטית, רהוטה ונפלאה עוד לא הייתה באמריקה, ואם היא תקבל הצעה לרוץ למשרה הכי רמה היא מייד תעשה היסטוריה ותועמד במרכז הבמה.

ציטוט:

דיווח: קמפיין ביידן בוחן בחשאי את כוחה של האריס כמועמדת לנשיאות.

יועצים ותיקים של נשיא ארה”ב מנסים לשכנע אותו לפרוש מהמרוץ, ברקע הסקרים המראים כי סיכוייה של האריס לנצח את טראמפ גבוהים יותר.

עד כאן ציטוט.

ממש כמו המהפך העולמי שהביא הנשיא לשעבר אובמה, שעשה עבודה שקולה, מחושבת, אחראית וניפלאה על אף היותו בן לאב שהיה סטודנט מאפריקה ואמא דמוקרטית ולבנה מאמריקה, גם כניסתה של קמלה לתפקיד המועמדת הדמוקרטית לנשיאות אמריקה תעורר סערה וכנראה גם תביא תיקווה.

בעזרת קמלה הרבה נשים יחושו שקולן נשמע, שלא רק הגברים שולטים בכל החלטה, ויש בעולם צדק שיוויוני שתלוי בכישורים, ביכולת, במוטיבציה ובהתמדה שלא תלויים במין, גזע או מוצא, ממש כמו שצריך שיהייה בדמוקרטיה.

להבדיל מהמועמד הפרוע, זה הצעקן יפה הבלורית הצבועה שזומן לערכאה בתיקו הראשון בסידרה והורשע, קמלה מעולם לא הסתבכה בחשד לבגידה באומה, היא לא הורשעה בינסיון לרמות את המדינה בזמן תשלום דמי שתיקה שיסתירו מעשה נאוף ובגידה, ולא עודדה מפגינים להסתער באלימות פראית על מוסדות הדמוקרטיה. למעשה, קצלה אפילו לא חשודה כשותפה של הצאר של רוסיה או כאחת שתפקיר את אוקראינה האומללה ואירופה לחסדי הרודן האכזר מרוסיה.

במילים אחרות, כלל לא יהייה נורא אם נאמר לכבוד הנשיא תודה על כל העזרה הגדולה והמתמידה שהוא נתן למדינה, כמובן במידה והוא יחליט לפנות את מקומו בשררה, שהרי קמלה תמשיך את דרכו וגם תעשה היסטוריה.

למעשה, אם כבוד הנשיא יחליט להאזין ליועצים ולהביט בסקרים, סביר שהוא יבחר לעשות את מה שטוב לאומה, ולא רק לעצמו ולמשפחה.

למרבה הצער, אצלנו בהנהגה הגישה כרגע קצת שונה, שלא לומר לגמרי הפוכה.

קישור למאמר בכאן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “יתכן שהשרביט יועבר לסגנית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן