ירושלים היא בירת היהודים

ירושלים היא בירת היהודים

מאוד חשוב שהדור הצעיר ירכוש השכלה, יעשה שיעורים וגם ילמד קצת היסטוריה.

בלי זה, חלילה, הנוער התמים יהייה חשוף להנדסת תודעה ולהסתה פרועה בלי אפילו להבין שיש בעייה, כזו שרואים כאשר זדים מנסים לשכתב את ההיסטוריה מתוך כוונה רעה.

למעשה, בדיוק מצב כזה מתואר יפה בספר בשם אלף תשע מאות שמונים וארבע. מומלץ לעיין בו, אבל אולי רצוי לעשות זאת בישיבה כדי לא ליפול מהפתעה.

חיוני להראות לצעירים חסרי הידע שפעם הייתה הצעת חלוקה באמריקה, ושהכוונה הייתה לתת את ישראל לשני עמים. ההתרגשות הייתה גדולה, והשמחה הייתה מאוד רבה כאשר לאחר אלפיים שנה ליהודים ניתנה זכות להקים דמוקרטיה עצמאית שביטחון, שיוויון והסדרה הם חזונה.

בן גוריון הסכים להחלטת החלוקה מחוסר ברירה יותר טובה, אבל למרבה השמחה ערביי הארץ וכל המדינות הערביות שסובבות אותה התנגדו לה, קמו על האומה שכבר מספיק סבלה ופתחו במלחמה אלימה במטרה לכלותה.

בגלל שלמרבה ההפתעה ישראל ניצחה את התוקפים הרשעים שניסו להשמידה, וזאת במחיר כואב ונורא, נוצרה בעייה לערבי ישראל שהפכו לפליטים שהוזנחו שנים במחנות עקורים אצל המוסלמים, או למיעוט שווה זכויות עם יצוג במליאה ובכל תחומי החברה בדמוקרטיה העברית צעירה.

מאז הניסיון לחסל את ישראל המפסידים מאשימים את המנצחים, משמיצים אותם, פוגעים בהם, מזיקים, תוקפים, רוצחים וגם מנסים לגרום לעולם להאמין שחייבים להשמיד את היהודים.

ציטוט:

ארגון המורים הגדול בארה”ב יצביע על שורת צעדים “אנטישמיים ואנטי-ישראליים”
קבוצת “מחנכים למען פלסטין” העלתה להצבעה שורת הצעות מדיניות שכוללות חינוך על הנכבה וקידום תנועת BDS • הפגנות בעד ונגד ההצעות התקיימו מחוץ להתכנסות הארגון בפילדלפיה • “אם ההצעות האנטישמיות יעברו – תיפגע היושרה של החינוך הציבורי”, אמר מנהל בארגון “STANDWITHUS” • בימים הקרובים תתקיים ההצבעה על ההצעות.

עד כאן ציטוט.

כאמור, מאוד חשוב להסביר את הדברים שתוארו בתחילת המאמר לכל התלמידות והתלמידים. בלי זה, יש אפשרות שבטעות הן והן יחשבו שאי פעם הייתה מדינה בעולם בשם פלסטין, או שמי שסירב להסדרים חוקיים לגבי חלוקת הארץ לאחר עזיבת הבריטים את המזרח התיכון היו הישראלים.

אסון הנכבה התרחש בגלל שהערבים סירבו להחלטת חבר העמים, הם ניסו אך לא הצליחו להרוג את היהודים באמצעים אלימים, והפכו לעקורים אומללים. במילים אחרות, התוקפים שהפסידו מאשימים את המותקפים.

חשוב לשקם את הפליטים ועדיף לבקש שלום מאשר עימותים. חוץ מזה ההיסטוריה לא באמת תלוייה באירגוני מורים.

היהודים הצליחו לעזור למיליוני פליטים, בורחים ושורדים שהגיעו לחוף מבטחים, ובנו בישראל דמוקרטיה לתפארת לקינאת השכנים. לעומתם, מדינות ערב לא קלטו אחים ולא ממש סייעו לבורחים אלא סגרו אותם במחנות פליטים עלובים ומקופחים לצרכים פוליטיים. האם גם בזה אשמים היהודים?

ירושלים היא בירת היהודים. מכה ומדינה קדושות למוסלמים, וברומא יש חלקה מהודרת השמורה לנוצרים שמכירים את תורת העברים.

איזה יש סיבה לתת את מדינת היהודים לאחרים? הישראלים אשמים על שהותקפו בלי רחמים ונותרו בחיים?

טוב מאוד שהעולם ילמד את הדור הצעיר מה באמת קרה כאן, שכן הסתה זדונית ומגמתית מציגה סיפור שיקרי שאיננו ממש מאוזן. מי שלא מאמין לנאמר לעיל מוזמן להציץ בספר היסטוריה ישן.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- רצחנות אינה מיצווה ביהדות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן