יותר מובן שהעבריין הוא סרבן מסוכן?

יותר מובן שהעבריין הוא סרבן מסוכן?

לפני תקופה די ארוכה, בלי כוונה לשכשך בביצת הפוליטיקה העכורה אבל אולי מתוך דאגה עמוקה לחזון הדמוקרטיה שנפלה קורבן להסתה לסרבנות, גזענות ושנאה, החל מאמץ די מתסכל לנסות להזהיר את תושבות ותושבי ישראל מפני ניזקו של עבריין נוכל.

הנואף בגד בשלוש נשים, וכשהדבר התגלה הנואף הסידרתי ניסה להאשים אחרים, כאילו שהוא צדיק תמים. מאותו הרגע היה ברור שהעבריין מימין שלא מכבד הסכמים חתומים ומתקשה לשלוט ביצרים אינו אדם אמין לחלוטין. בנוסף, הפושע לא מנע הסתה פרועה לשנאה, והדבר גרם לרצח נורא שהסיט את האומה מחזונה. תורתה ודרכה.

בעזרת השם ושלל מעלליו המזיקים והמסוכנים של הפושע שכנראה ימצא אשם, הכזבן הנכלולי הפך לנאשם בפלילים. הוא גם אחראי לאסון לאומי שגרם נזק נוראי, ובסרבנותו מאיים להפקיר חיים לצרכים פוליטיים והדבר חלילה יבעיר עימות הרסני.

לא רק תושבי ותושבות המדינה כבר מבינים שיש בהנהגה כנופייה שדמוקרטיה וכבוד לחוק אינן מישנתה, אבל עכשיו העולם כולו מבין לאיזה נזקים גורם הפושע עם האישומים, וזה קצת לא נעים וגם מאוד מזיק למדינת היהודים.

ציטוט:

הגינויים בעולם הערבי לנאום נתניהו – והתגובה של חמאס: “מסרבים לכל נוכחות ישראלית”
ראש הממשלה ניסה לשכנע בהחלטתו שלא לסגת מציר פילדלפי והוביל לגינוי חריף מצד מצרים: “השתמש בשמנו כדי להכשיל את המגעים” • גורם בבית המלוכה הסעודי ל-N12: “על ישראל לסגת משם”

עד כאן ציטוט.

טוב שהאזהרה לגבי הפושע, שחזרה ועלתה לפרהסיה האדישה כמו איזה תקליט עם שריטה שכבר מזמן יצא מהאופנה, הפכה להרבה יותר ברורה. היום ידוע שהמשפחה העבריינית גרמה נזק נורא לדמוקרטיה הישראלית, והגיע הזמן שתבוא תפנית.

נחמד שבמקום שהאזהרות יזכו להתעלמות וליגלוג, עכשיו יותר מובן מי אחראי לאסון ולפילוג. מצער שלא הייתה הקשבה להתרעות הרבות לפני שניגרם לאומה אסון איום ונורא ובאה לנו מלחמה שטרם הסתיימה, אבל עכשיו יש סיכוי שיבוא פתרון לבעייה, שכן היא גלוייה.

קישור למאמר במקו. קישור למאמר בשם- הפקרה וציפצוף על מיצווה קדושה. קישור למאמר בשם- פידיון שבויים והסדרים אזוריים. קישור למאמר בשם- העיסקה פוצצה בצורה יזומה? קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “יותר מובן שהעבריין הוא סרבן מסוכן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן