יועצת משפטית וכנופייה עבריינית

יועצת משפטית וכנופייה עבריינית

יתכן שזה קצת לא נעים לגלות ברבים, אבל על הנהלת המדינה השתלטה חבורת עבריינים, נאשמים בפלילים ופושעים מורשעים.

ההליך מעורר הדאגה נעשה בעזרת הסתה לחרדה, ליבוי איבה וטיפוח שנאה, וגרם לאומה שכבר מספיק סבלה לנזק נורא.

בתחילה בוצע רצח מזעזע לאחר שמשחרר הבירה סתם הואשם בבגידה, ולאחרונה סבלנו מרצף אסונות לאומיים שכוללים מלחמה, הפקרה, הפרת שבועת האמונים שניתנה, השתלטות עויינת על המשטרה וסרבנות להסדרה.

למרבה המזל, היועצת המשפטית לממשלה היא אשה אמיצה, נבונה ונחושה. ידוע לה שתפקידה הוא להסביר לממשלה מה מותר לבצע על פי חוק ומה אסור לה, וגלי מבצעת את מלאכתה נאמנה על אף הלחצים והאיומים עליה.

מי ששולט במדינה זה החוק לא דעתה המשתנה של הפרהסיה. כדי להסביר את הנקודה מסופר לנו שהעם פעם איבד אמונה ועשה לעצמו פסל של פרה זהובה. כשמשה שב מההרים עם התורה הוא היה צריך להסביר לקהילה את טעותה. לא הרוב קובע אלא המיצוות מהשכינה.

היועצת המשפטית לא תנפץ לוחות קדושים וכבדים על הסלעים מידבריים כדי להסביר לעבריינים עד כמה חמורים החטאים שלהם ,ותדגים כיצד גולשים ריגשותיה העזים. סך הכל, היא אשה תרבותית, מאופקת וממוקדת מטרה, ויחסית למורשעת הלקוייה, שידועה בהתפרצויותיה והתנהלותה האלימה, גם נראית די רגועה.

ציטוט:

היועמ”שית לבג”ץ: החלטת הממשלה לשנות את דרך שבה נבחר נציב שירות מדינה אינה חוקית.

עד כאן ציטוט בעל משמעות וחשיבות.

בעברית קלה היועצת המשפטית לממשלה מסבירה שאסור להנהלה להפר את החוק במדינה, וזהו תפקידה.

מעניין אם כל מי שנשבע לשמור אמונים יקבל את הדברים או יזעק שחייבים לפטר את היועצת כי היא מפריעה לפושעים להפר את החוקים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ניבצרות ללא השתהות. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן