יהדות וציונות לא כוללות עבריינות

יהדות וציונות לא כוללות עבריינות

אחרי הרבה סבלנות למעשי עבריינות, אלימות, גזענות והשתלטות, העולם ואמריקה החליטו שהגיע הזמן לעצור את הביריונות.

סך הכל, התעמרות והתעללות בגלל שנאה וגזענות אינן חלק מדרכה של תרבות ששואפת לאנושיות ומוסריות. כמובן שמותר לפעול למען הגנה עצמית, אבל אסור לפגוע באוכלוסיה אזרחית.

ציטוט:

הבית הלבן שוקל להטיל סנקציות על השרים סמוטריץ’ ובן גביר.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? כנראה שהפרת חוקים, פגיעה מתמשכת ויזומה בתושבים המקומיים בשטחים, מניעת סיוע מאזרחים רעבים בעזה והתעללות נוראה בשבויים הם מעשים לא יפים.

יהודים לא אמורים לעולל לאחרים את מה שלהם היה לא נעים, וזה החוק גם אם הם במקרה קצת גזעניים, אלימים, או סובלים מקשיים בשליטה ביצרים רעים ומחוסר הבנה בכתובים.

האמריקאים הם דמוקרטים, נאורים, שיוויוניים ותרבותיים. כבר מזמן הם לא מתעללים באינדיאנים ולמעשה קצת מתחרטים על מעללי המייסדים. באמריקה קיים היום חוק נגד פשעי שנאה והסתה על רקע גזע או מוצא, וזה נפלא. אולי כדאי שגם אצלנו תהייה כזו תקנה?

לא בטוח שהמורדים בחזון המייסדים יתרגשו מההחלטה המוצדקת של האמריקאים, שהרי הם לא משתוקקים לנסוע למרחקים, והפרת חוקים בשבילם זו כנראה שליחות ממרומים. חוץ מזה, בעבור אלה שמתחזים ליהודים אבל לא לומדים שפות ומדעים אנגלית צחה נשמעת כמו טורקית לסינים.

מה שטוב בהחלטה שפורסמה לפרהסיה לגבי העבריינים מימין זה שגם בית המשפט הבינלאומי אולי יבין שיש צידוק להוציא צווי מעצר כנגד הפושעים האכזריים, אלה שפוגעים באחרים כאילו אין אלוהים.

מי יודע? אולי המתחזים לכשרים ישובו ארצה בעוד הרבה שנים וידעו לדבר בשפתם של ההולנדים?

לסיכום, הכנופייה העבריינית שהשתלטה על הדמוקרטיה הישראלית תזכה להענשה רצינית. סביר שהפושעים יתלוננו שלעולם יש גישה אנטישמית, אבל במציאות מעשים לא חוקיים נחשבים לעבירה פלילית.

בדרך כלל נאשמים מספרים למתעניינים בתירוצים מרתקים שהם לכאורה תמימים ואם היו כשלים אז רק אחרים אשמים, אבל לא תמיד הסיפורים המעניינים הללו עושים רושם על השופטים, שמביטים במימצאים מרשיעים ובנתונים.

והרי עוד מחשבה, או שזו סתם תיקווה: יש אפשרות די סבירה שראש הכנופייה אחראי למה שקורה במדינה. מסיבה זו, אולי אמריקה תשקול להטיל סנקציות גם על הפושע. אפשר למשל להחרים לו את המטוס ולבקש שישוב הבייתה בדוגית או בסירה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- בלי הסדרה יש בעייה מתמידה. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי וסיבוך בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “יהדות וציונות לא כוללות עבריינות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן