טיהור המשכן כולל את העבריין המסוכן?
בחג החנוכה אנו נזכרים במורדים לוחמניים שגרמו לחורבנות לאומיים מצערים, ושמחים לזכור שבתחילת הסיפור העגום ניצחנו וצהלנו למשך שמונה ימים תמימים.
הסיפור העתיק מעורר השראה, וגם מלמד כמה לקחים כואבים. חוץ מזה, הוא גורם לנו להאמין בניסים. מי יודע? אולי יבוא לנו עוד נס נחמד לכבוד החג כדי שלא נדאג?
אולי ציטוט יסביר את נושא השחיתות והעבריינות, שגורמות לחשש מפורענות:
הנואף הסידרתי חטא לשבועת האמונים שניתנה בחגיגיות לשלוש נשים, לא מנע הסתה נוראה שגרמה לרצח שזעזע את מדינת היהודים ובכל זאת זכה לאימון התושבות והתושבים? למה? כי הסית בהצלחה לשנאת אחרים? הרי איבה אינה עיקרה של תורה.
הפושעים, המורשעים והעבריינים הצוהלים כבר חילקו לעצמם תפקידים, תקציבים ותיקים אבל כנראה שכחו שצריך גם להתחשב בחוקים.
עד כאן ציטוט.
חלילה בית המשפט לא יעצור את העבריין הכזבן והמסוכן כנראה שתתעורר מהומה אזרחית עזה שתראה בכל פינה כאן. למרבה המזל, הציבור הדמוקרטי לא יביא נשק לנפנף בו או יעלה דברים בעשן.
למחאה הרחבה, במידה ובג”צ יתמהמה ולא יביא לדמוקרטיה ישועה, יצאו המונים שאינם אוייבים מסוכנים או בוגדים אלימים שאוהבים טרוריסטים. למעשה, כל אחד הוא אור קטן, וכולנו אור איתן. ביחד ובעזרת החוק נעצור את העבריין ונמנע ממצב מסוכן.
צריך לטהר את המשכן, שכן יש בו עבריין וכבר אין הרבה זמן.
קישור למאמר בשם- החגיגה הפרועה מתקרבת לקיצה. קישור למאמר בשם- חוקים, פושעים וחזון המייסדים. קישור למאמר בשם- .מגילת ההתגברות. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים?
ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.