חוקים יעצרו פושעים מסוכנים

חוקים יעצרו פושעים מסוכנים

המצב ברוסיה ובאיראן קצת שונה מזה שקיים כאן.

הציבור הרוסי והאיראני אינו חופשי להביע את דעתו באופן דמוקרטי בגלל חשש מוצדק מנזק סופני או עונש קטלני. ככה זה במשטר רודני. המימשל לא חושב שדעת הפרהסיה זה שיקול משמעותי.

לעומת המצב במשטרים רודניים וכוחניים הישראלים המודאגים רשאים להביע את דעתם ברבים לגבי המחדלים, הסיכונים והפשעים של השליט עם האישומים הפליליים, זה העבריין הסידרתי שגם אחראי לאסונות לאומיים.

לא שביקורת מוצדקת תשנה את דרכם הנלוזה, המזיקה והאנוכית של הפושעים הסידרתיים, אבל הדבר עוזר לשחרר לחצים ולהביע תסכולים או רגשות כואבים.

מה שבאמת יעזור למנוע סיכונים מיותרים למדינת היהודים זה אם שומרי הסף היו קצת יותר אמיצים, נחושים ופעילים.

לכרגע, היועצת המשפטית גילתה לציבור שהפושע מחליט לבדו ולא לפי הנהלים החוקיים, והדבר מהווה סכנה לתושבות ולתושבים.

ציטוט:

היועמ”שית הזהירה את נתניהו מ”תהליכים משובשים”: “להחזיר הדברים למסלולם”

במכתב חריג שנשלח לראש הממשלה, טוענת בהרב-מיארה כי מזכיר הממשלה נתן חוות דעת משפטית ללא סמכות בתחום הביטחוני. “התרענו בעבר על פרימת הכללים המסדירים את עבודת הממשלה, לאחרונה הגיעו הדברים לנקודת קיצון”. מקורות המעורים בנושא: “מדובר בהחלטה הקשורה למלחמה – שאסורה בפרסום”

עד כאן ציטוט.

מותר לפרסם שהפושע כנראה יעדיף מלחמת עולם מאשר לשמוע שהוא הורשע באיזה אולם?

במידה והעבריין חלילה זומם לחסל את איראן או להעלותה בעשן, לא כדאי שיהייה על התוכנית המעניינת הזו איזה דיון קטן? סך הכל, פעולה מסוג זה עשוייה לסכן את העם והעולם, ולכן אולי מחייבת דיון בעיניין מחמת היותו קצת מסוכן.

בעברית קלה, היועצת המשפטית לממשלה מודיעה למדינה שהפושע מצפצף על הליכים חוקיים בעבודת הממשלה, והוא מנסה להתנהג כמו מלך שלבדו מקבל החלטה, שזה דבר שבעצם אינו חוקי בדמוקרטיה.

אולי ניבצרות זו אפשרות בעלת סבירות, שכן יש צורך להושיע את חזון הציונות מעבריינות.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- החוקים שולטים, לא עבריינים. קישור למאמר בשם- לדמוקרטיה הישראלית יש בעייה. קישור למאמר בשם- פורעים תוקפים ומוסדות דמוקרטיים. קישור למאמר בשם- הפושע המקומי הוא עבריין בילאומי. קישור למאמר בשם- בלי צו מעצר הכל יבער. קישור למאמר בשם- פורעים תוקפים ומוסדות דמוקרטיים. קישור למאמר בשם- החוק הוא הריבון לא ההמןו.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן