ועדת חקירה לאסון לאומי נורא

ועדת חקירה לאסון לאומי נורא

אין הרבה סיכוי שממשלה עבריינית תרצה שתוקם ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק את התנהלותה.

סך הכל, דבר כזה חלילה יחשוף לאומה שכבר מספיק סבלה את העובדה העגומה שההנהגה חטאה, פשעה, הזניחה, הפקירה, התעלמה, מעלה בתפקידה ואחראית לאסון לאומי נורא.

למרבה המזל, בדמוקרטיה שולטים חוקים ולא נציגים נבחרים שבחרו לצפצף על הנהלים ולעשות מה שהם רוצים לצרכים אנוכיים וללא התחשבות באחרים בגלל שיטת הרמזורים האדומים.

ציטוט:

בג”ץ הורה היום (ראשון) על הקפאת הביקורת של מבקר המדינה בצה”ל ובשב”כ, שהייתה אמורה להיפתח על מחדל 7 באוקטובר. “בשלב זה ועד לדיון בעתירה לנוכח המציאות הבטחונית המורכבת – אני מורה על השהיית הביקורת בצה”ל ובשב”כ”, נמסר.

בעקבות עמדתה של היועמ”שית שיש להקים ועדת חקירה ממלכתית, ולנוכח ההחלטה של בג”ץ היום, עושה רושם שעתירה שתתקוף את אי הקמת ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק את מחדלי 7 באוקטובר היא רק עניין של זמן

אחרי החלטת בג”ץ מהיום להקפיא את בדיקת המבקר בצה”ל, התנועה לאיכות השלטון עותרת לבית המשפט להקמת ועדת חקירה ממלכתית.

עד כאן ציטוט.

יש סבירות שבית המשפט יסכים שבאמת ניגרמו למדינה נזקים נוראיים, לכאורה בגלל מחדלי האחראיים. בדיקה של הכשלים חיונית כדי למנוע בעיות דומות בעתיד וגם כדי לטפל בממונים שבגדו בשבועת האמונים.

בעברית קלה, בג”ץ מנע את כוונת הכנופייה לזמן רק את הצבא לחקירה בזמן מלחמה ובמקום זאת מבקש שתוקם ועדת חקירה שתבחן בקפדנות את התנהלות הכנופייה והפושע שעומד בראשה.

בפני השוכן במרומים והחוקים כולנו שוות ושווים, גם הפוליטיקאים הנכלוליים שבטעות חשים חסינים לעולמי עולמים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם= תדע כל אם עברייה שבהנהלה יש כנופייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן